متأسفانه ما در زمانی زندگی می کنیم که دیدن یک بازی با عملکرد عالی مانند رویاپردازی است. قطعا انجام چنین کاری باید برای توسعه دهندگان به یک عادت تبدیل می شد، اما واقعیت چیز دیگری است. اما یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2024، Stellar Blade، عملکرد خوبی دارد.
از کارهای اخیر می توان به بازی Dragon's Dogma 2 که مشکلات عملکردی داشت و یا بازی Rise of the Ronin که مشکلات فنی در آن مشهود بود، اشاره کرد. به هر حال، بازی Stellar Blade، اگرچه انتظار نمی رفت، اما از هر نظر عالی بود و به جایگاهی قابل مقایسه با بزرگترین عناوین AAA رسید.
نقدها و بررسی های این بازی نیز اخیرا منتشر شده است که نوید یک بازی فوق العاده را می دهد از آنجایی که بازی مورد بحث با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شده است، تصویری از پرش یا تاخیر وجود ندارد، بارگذاری سریع است و طراحی کاراکترها با جزئیات است.
استودیوی سازنده تمام تلاش خود را انجام داده است تا بازی در حالت های 30 و 60 فریم بر ثانیه به خوبی کار کند. اگرچه ممکن است در محیطهای شلوغتر شاهد کاهش جزئی در تعداد فریمها باشیم، اما این به هیچ وجه بر تجربه بازی تأثیر نمیگذارد.
اگرچه ممکن است ایدههای این بازی کمی آشنا به نظر برسند، اما این به خودی خود مشکل بزرگی نیست و استودیو Shift Up در اجرای این ایدهها حتی در اولین بازی خود بسیار عالی عمل کرده است تنها به دلیل طراحی شخصیت حوا است.
Stellar Blade عناوین اکشن ماجراجویی اوایل دهه 2000 را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد و برای طرفداران Devil May Cry و Bayonetta عالی است.