Relic Entertainment اعلام کرد که مستقل شده و با کمک یک سرمایه گذار خارجی به توسعه خود ادامه خواهد داد. تقریباً یک هفته بعد، استودیو اعلام کرد که تعدادی از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد.
معلوم نیست چند نفر تحت تاثیر این اخراج قرار گرفته اند. Relic Entertainment فقط اعلام کرد که “جزئیات فسخ را با Relicans به اشتراک گذاشته است” از طریق پستی در صفحه لینکدین استودیو اوایل امروز. استقلال Relic Entertainment پس از اخراج 240 کارمند توسط SEGA در بخشهای مختلف که همگی در شعبه اروپایی متمرکز بودند، رخ داد. این استودیو در بیانیه خود گفت:
پس از اعلام هفته گذشته مبنی بر تبدیل شدن Relic Entertainment به یک استودیوی مستقل، امروز خبرهای سختی داریم. اوایل امروز، جزئیات اخراجها را با Relicans در میان گذاشتیم. اخراج اعضای شرکت تصمیم آسانی نبود و تنها با هدف ارائه بهترین شانس ممکن برای بقای شرکت در یک صنعت ناپایدار اتخاذ شد. این تصمیم به هیچ وجه نشان دهنده تخصص، اشتیاق یا شخصیت هیچ یک از کارکنان نیست.
ما از نزدیک با افراد آسیب دیده کار می کنیم تا بسته های پایان خدمت، مزایای گسترده و گزینه های پشتیبانی را ارائه دهیم. برای کسانی که باید با آنها خداحافظی کنیم، عمیقا متاسفیم که به این نتیجه رسیده ایم. ما از شما برای هر کاری که در استودیوی ما و پروژه های ما انجام داده اید تشکر می کنیم و برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم.
مستقل شدن Relic Entertainment قطعا نشانه خوبی بود. اما هرگز راهی مطمئن برای جلوگیری از اخراج در نظر گرفته نشد. یک استودیوی مستقل به طور بالقوه می تواند تیم را از چند جهت در برابر اخراج آسیب پذیرتر کند. در نهایت، غم انگیز است که می بینیم توسعه دهندگان سخت کوش و متعهد بیشتری به دلیل تلاش های خود شغل خود را از دست می دهند. امیدوارم مجروحان به زودی روی پاهای خود بازگردند.
منبع: پلی استیشن یونیورس