آقای هاروی اسمیت مدیر خلاقیت Redfall گفت که Arkane Studios برنامه های زیادی برای پشتیبانی از این بازی پس از انتشار دارد.
از ساختار جهان باز گرفته تا تاکید بر گیم پلی مشارکتی، Redfall قرار است کارهای زیادی انجام دهد که قبلاً در آثار Arkin دیده نشده بود. با این حال، به نظر می رسد استودیو مصمم است تا با ساخته های قبلی خود مانند Dishonored و Prey، تجربه ای گردن و گردن را به گیمرها بدهد. مسلماً مهمترین چیز برای یک بازی محتوایی است که در هنگام عرضه ارائه می کند، اما در هر صورت، محتوای زیادی برای پس از عرضه Redfall برنامه ریزی شده است.
در واقع، در مصاحبه جدید با Wccftech، هاروی اسمیت، مدیر خلاق بازی، گفت که Redfall پس از عرضه بیشتر از هر بازی دیگری از استودیو Arcane پشتیبانی خواهد کرد. این البته شامل بهروزرسانیهایی برای رفع مشکلات گیمپلی و پاسخ به بازخورد طرفداران است، اما بخشی از آن شامل شخصیتهای قابل بازی، سلاحها، لباسها و دشمنان جدید نیز میشود. اسمیت گفت:
Redfall بیش از هر بازی دیگری پس از عرضه توسط ما پشتیبانی خواهد شد. ما از یک مدل سرور جدید استفاده کردیم تا بتوانیم بازی را دائما به روز کنیم. اگر دیدیم افراد زیادی روی نردبان میافتند و میمیرند، میتوانیم کد نردبان را بهروزرسانی کنیم. اگر متوجه شدیم که یک شخصیت توسط بازیکنان انتخاب نمیشود، میتوانیم آن شخصیت را تغییر دهیم تا جذابتر شود. ما همچنین برنامه هایی برای سلاح ها، لباس ها، هیولاها و شخصیت های جدید داریم که در حال حاضر نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم. با این حال، با یک سال خوب در پیش رو، ما برنامه هایی برای به روز رسانی داریم که در قالب بازی فعلی یا بسته الحاقی خواهد بود.
هنوز مشخص نیست که این بسته اضافی دقیقاً چگونه خواهد بود و آرکین چگونه آن را ارائه می دهد. با این حال، واضح است که توسعهدهنده برنامههای زیادی برای علاقهمند نگه داشتن بازیکنان در بلندمدت دارد. اسمیت همچنین در همان مصاحبه اعلام کرد که هیچ پرداخت درون برنامه ای در Redfall وجود نخواهد داشت و تمامی آیتم ها از طریق گیم پلی به دست خواهند آمد. او همچنین گفت که Arkin در حال کار بر روی حذف نیاز به آنلاین بودن مداوم برای حالت تکنفره است.
بازی Redfall در تاریخ 2 می 2023 (12 می 1402) برای پلتفرم Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. این بازی در روز اول انتشار در اختیار مشترکین Game Pass قرار خواهد گرفت.