Ubisoft در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که Rainbow Six Siege به عنوان یک بازی مستقل از تقریباً همه فرنچایزهای دیگر این شرکت درآمد بیشتری کسب کرده است.
Rainbow Six Siege در سال 2016 به عنوان تیرانداز رقابتی پرچمدار یوبی سافت منتشر شد. این عنوان از آن زمان به یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی اول شخص در بازار تبدیل شده است، به ویژه در اکوسیستم پررونق ورزش های الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است. این بازی یکی از بهترین تعاریف مدل عملیاتی سرویس گرا محسوب می شود و همچنان در حال رشد است.
در گزارش مالی اخیر یوبیسافت، اعلام شد که Rainbow Six Siege از زمان راهاندازی خود، درآمد عظیم 3.5 میلیارد یورویی (3.8 میلیارد دلار) را به ثبت رسانده است. این بازی در پشت سری Assassin's Creed با 4 میلیارد یورو (4.3 میلیارد دلار) و جلوتر از سری Far Cry با 2 میلیارد یورو (2.1 میلیارد دلار) قرار دارد. علاوه بر این، چندین فرنچایز دیگر یوبی سافت از جمله Just Dance، Ghost Recon و The Division بیش از یک میلیارد یورو درآمد داشته اند.
یوبی سافت همچنین تایید کرد که Rainbow Six Siege بیش از 30 میلیون کاربر فعال منحصر به فرد دارد که بسیاری از آنها به پایداری مالی بازی کمک می کنند.