یکی از کارگردانان بازی، Shaun Escayg، می گوید:
Skegg در ادامه توضیح می دهد که دنیای بازی غوطه ورتر است و احساس زنده بودن می کند. سطوح شیشهای و فلزی شکسته نه تنها از نظر بصری بهبود یافتهاند، بلکه برای واکنش بهتر به گلولهها با صدای سهبعدی صدا نیز دارند. از طرفی هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجهی داشته است و اکنون دشمنان می توانند به استراتژی های شما واکنش نشان دهند.
برای من همین است [The Last of Us Part 1] در واقع بیشتر از یک ریمستر، یک ریمیکس است، این مجموعه ای از تمام پیشرفت ها است. ما طرفدار شخصیتها، محیطها و طرحهای هنری مشابهی نیستیم که روی سختافزار بهتر اجرا میشوند. ما همه چیز را دوباره طراحی کرده ایم. از جهت هنری گرفته تا طراحی شخصیت و نورپردازی. از منظر فناوری، ما همه چیزهایی را که در طول 10 سال گذشته آموختهایم برای این بازسازی استفاده کردهایم و آن را به گونهای به کار بردهایم که کاملاً با دیدگاه بازی اصلی مطابقت داشته باشد.
پس از واکنش شدید طرفداران، یکی از اعضای تیم Naughty Dog توضیح می دهد که چرا The Last of Us Part 1 یک بازسازی است و نه یک بازسازی.
تحریریه ICTNN شبکه خبری