بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) اعلام کرده است که از موضوع انتظار طولانی بازیکنان برای شروع بازی در نسخه بتای Diablo 4 آگاه بوده و در تلاش برای حل آن است.

این بتا در پایان هفته گذشته در اختیار پیش خریداران قرار گرفت و در پایان هفته برای عموم آزاد خواهد بود. البته برخی از بازیکنان برای شروع بازی باید چندین ساعت در صف قرار می گرفتند. برخی دیگر ادعا کردند که حتی پس از ورود به بازی با کرش هایی مواجه شده اند، نمی توانند با دوستان خود مهمانی تشکیل دهند و تجربه آنها مختل شده است.
مدیر جامعه Diablo می گوید که توسعه دهندگان از این موضوع آگاه هستند و از صبر بازیکنان قدردانی می کنند. آدام فلچر (آدام فلچر) مقاله ای را در انجمن بلیزارد به شرح زیر ارسال کرد:
تیم توسعه در حال کار بر روی مشکلاتی است که باعث قطع ارتباط بازیکنان از سرورها می شود. در حال حاضر و تا زمانی که راه حلی دائمی برای مشکل قطع اتصال پیدا نکنیم، در حال مدیریت تعداد بازیکنانی هستیم که به بازی متصل می شوند. پایان این هفته را صرف رفع این مشکلات خواهیم کرد. پس از انجام این کار، می توانیم تعداد بازیکنانی که وارد بازی می شوند را افزایش دهیم و زمان انتظار را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.
آدام فلچر
فلچر سپس لیستی از باگهایی را که بلیزارد به زودی برطرف خواهد کرد، منتشر کرد که در زیر میتوانید مشاهده کنید:
- گاهی اوقات وقتی بازیکنان در بازی هستند، نمی توانند با بازیکنان دیگر مهمانی بگیرند.
- بازیکنانی که بازی را رها می کنند، خطایی مبنی بر اینکه بخشی از یک مهمانی نیستند دریافت می کنند.
- جابجایی ناگهانی بازیکنان (لاستیک زدن) در بازی هنگام ورود به مناطق مختلف اتفاق می افتد.
- افزایش مصرف رم و کارت گرافیک در برخی سیستم ها رخ می دهد.
نسخه بتای Diablo 4 از 17 تا 19 مارس (26 تا 28 مارس 1401) و از 24 تا 26 مارس (4 تا 6 آوریل 1401) برای عموم در دسترس است. تجربه بتا محدودیت ساعتی ندارد، بازیکنان می توانند تا سطح 25 پیشرفت کنند و تقریباً قسمت اول بازی را کامل کنند.
