من هنوز به شدت منتظر پورت PC Bloodborne هستم.
نقاط قوت
- Bloodborne یکی از پرتقاضاترین پورت های رایانه شخصی پلی استیشن است.
- یک روزنامهنگار سابق ادعا میکند که پورتهای PS5/PC بازی چندین سال پیش در حال توسعه بودند.
- او می گوید اخیراً چیز زیادی در مورد آن نشنیده است و می گوید این پروژه در حالت تعلیق است.
Bloodborne به لطف طراحی جامد FromSoftware یکی از بزرگترین انحصاری های نسل گذشته است. با این حال، درخواست های پورت PC همچنان نادیده گرفته می شود.
اگرچه در طول این سال ها شایعات و گمانه زنی های زیادی وجود داشته است، اما یک روزنامه نگار مشهور ادعا کرد که نسخه جدیدی از این بازی در واقع چندین سال پیش در حال ساخت بوده است.
چرا مهم است: افشای اطلاعات اخیر تأیید کرده است که برای تایید پورت رایانه شخصی نیازی به تلاش زیادی برای استودیوها نیست. با این حال، با توجه به تمرکز From Software بر روی پروژه های دیگر و عدم فعالیت ژاپن استودیو، نمی توان امید زیادی به Bloodborne داشت.
اخیراً در ResetEra به اشتراک گذاشته شد که پورت رایانه شخصی Dreams در دست ساخت است، اما توسعه دهندگان این پروژه را لغو کردند.
در نظرات، عمران خان، سابقاً از Game Informer و Fanbyte، به بحث پیوست و در مورد Bloodborne صحبت کرد. وی گزارش رویاها را تایید کرد و ادامه داد:
یک پورت PC/PS5 Bloodborne در یک نقطه در حال توسعه بود.
خالق God of War همچنین اعلام کرد که یک ریمستر Bloodborne در سال گذشته در دست ساخت است.
با این حال، عمران خان چندین سال است که هیچ به روز رسانی جدیدی در مورد این پروژه دریافت نکرده است. این روزنامه نگار همچنین نتوانست از منابع خود در بندر مورد نظر خبری دریافت کند و گفت که نباید انتظار زیادی داشت.
با این وجود جای تعجب است که سونی در حال بازسازی این همه بازی بدون شناخت موفقیت Bloodborne است. به تازگی پلی استیشن نسخه ریمستر شده Until Dawn را معرفی کرده است.
این بازی ترسناک بازسازی شده برای PS5 با پورت PC نیز عرضه خواهد شد. در جای دیگر، شایعات ادعا می کنند که به زودی تصمیم مشابهی با Horizon Zero Dawn گرفته خواهد شد.
بنابراین، نمونههای ذکر شده نشان میدهد که پلیاستیشن بیش از حد مایل به ریمستر عناوین قدیمی است، حتی اگر محبوبترین آنها نباشند.
به تازگی اطلاعات فاش شده از پلی استیشن نشان می دهد که این بازی بیش از 7.6 میلیون نسخه بر روی PS4 فروخته است و بسیاری معتقدند عملکرد ضعیف فروش آن دلیل عدم علاقه سونی است. اما شاید نه.
عنوان Bloodborne احتمالا امروزه برای مخاطبان بسیار گستردهتری جذاب خواهد بود. با موفقیت Elden Ring، FromSoftware محبوبیت پیدا کرد و به یکی از استودیوهای مورد علاقه صنعت تبدیل شد.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.