بسیاری از طرفداران سال ها منتظر انتشار Bloodborne برای رایانه های شخصی بودند. علیرغم اینکه پلی استیشن هنوز به آن چراغ سبز نشان نداده است، به نظر می رسد این اثر محبوب در این ماه از طریق یک شبیه ساز بر روی پلتفرم مذکور قابل پخش باشد.
پس از انتشار شبیه ساز ShadPS4، تیمی شروع به کار بر روی اجرای Bloodborne بر روی کامپیوتر کردند و شاهد نتایج امیدوارکننده ای بودند. یک حساب کاربری در توییتر به نام Pirat_Nation به طور مرتب از پیشرفت بندر گزارش می دهد. این اکانت اخیرا فاش کرده است که با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، بازی تا دو هفته دیگر به طور کامل بر روی رایانه شخصی قابل بازی خواهد بود. لازم به ذکر است که این گزارش حدود یک هفته پیش اعلام شد.
ظاهراً تمام اشکالات گرافیکی قبلی رفع شده اند و پیشرفت بسیار بهتر از حد انتظار است. در ابتدا، Bloodborne روی رایانه شخصی حتی با سرعت 15 فریم در ثانیه اجرا نمیشد، بنابراین بسیاری از عناصر دیگر مانند بافتها و گرافیکها برای دستیابی به نرخ فریم بالاتر قربانی شدند. حتی مشکل صدا هم برطرف شده و تیم توسعه دهنده به رئیس نهایی DLC رسیده است.
با این حال، این احتمال وجود دارد که گیمرها برای یک تجربه خوب و بهینه به یک رایانه شخصی رده بالا نیاز داشته باشند. بنابراین ممکن است که این پورت برای سیستم های میان رده به کار بیشتری نیاز داشته باشد و بازیکنان احتمالاً باید کمی بیشتر صبر کنند تا به درستی از آن لذت ببرند.