امروز، آتاری در بیانیهای اعلام کرد که رسماً «برند انحصاری و کتابخانه عناوین» Intellivision را تصاحب کرده است.
وید روزن، مدیر عامل آتاری گفت که این خرید “فرصتی نادر برای رقبای سابق برای اتحاد بود.” روزن همچنین گفت که میخواهد طرفداران عصر طلایی بازی را دور هم جمع کند. او افزود که Intellivision تغییر نام خواهد داد، اما به توزیع کنسول Amico ادامه خواهد داد.
طرفداران احتمالا Intellivision را با عناوین آرکید کلاسیک آن مانند BurgerTime می شناسند.
آتاری در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح داد که قصد دارد “توزیع دیجیتالی و فیزیکی بازی های قدیمی Intellivision را گسترش دهد” و “بازی های جدیدی را با آنها ایجاد کند.” توجه داشته باشید که آتاری فقط «تعداد معینی بازی از این برند» خریداری کرده است.
با خرید بیش از 200 عنوان، آتاری مطمئناً به زودی اطلاعات بیشتری را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، آتاری در حال حاضر تی شرت های Intellivision را می فروشد.
آتاری در بیانیه مطبوعاتی امروز خود تأیید کرد که در حال بررسی “فرصت های” حاصل از این خرید است.
فیل آدام، مدیرعامل Intellivision اخیراً گفت که به آتاری اعتماد دارد و مشتاقانه منتظر “همکاری گسترده تر” و توسعه ” طیف گسترده ای از عناوین جدید Atari و Intellivision است.”
آتاری قبلا اینفوگرامز را نیز خریداری کرده بود. آنها در آن زمان اعلام کردند که از برند Infogrames برای افزودن IP های جدید به مجموعه بازی های آتاری استفاده خواهند کرد.