Halo Infinite در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.
Halo Infinite در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.
343 اخراج نباید اتفاق می افتاد و Halo Infinite باید وضعیت بهتری داشت. هر دوی این رویدادها به دلیل رهبری نالایق است که افرادی را که سخت روی Halo کار می کنند تحت فشار زیادی قرار داده است. همکاران سابق من همگی Halo را دوست داشتند و می خواستند بهترین بازی ممکن را به طرفداران ارائه دهند. توسعه دهندگان هنوز روی این رویا کار می کنند.
Halo Infinite در طول توسعه خود با مشکلات زیادی از جمله تاخیرهای متعدد و چندین تغییر کارگردان مواجه شد. این مشکلات حتی پس از انتشار بازی در دسامبر 2021 نیز ادامه داشت. حتی قبل از اخراج هفته گذشته، شاهد ترک افراد مهمی از استودیو بودیم، از جمله مدیر خلاق چند نفره، مدیر مهندسی و بانی راس، رئیس استودیو به مدت 15 سال.
پس از اخراج تعداد قابل توجهی از کارمندان مایکروسافت در هفته گذشته، 343 Industries به طرفداران خود نسبت به تعهد خود به Halo Infinite و آینده آن اطمینان خاطر داد. این استودیو گفت که به کار بر روی “داستان های حماسی، چند نفره و موارد دیگر” ادامه خواهد داد.
این موضوع باعث شده تا بسیاری گمان کنند که تیم توسعه Halo Infinite کوچکتر خواهد بود یا در آینده شاهد تولید محتوا توسط استودیوهای خارجی خواهیم بود. با این حال، روز شنبه، استودیو 343 به طور مستقیم به این حدس و گمان با بیانیه ای در رسانه های اجتماعی پاسخ داد:
روز چهارشنبه هفته گذشته، مایکروسافت برنامههای خود را برای اخراج 4.5 درصدی اعلام کرد. این به معنای اخراج 10000 نفر از 220000 کارمند غول فناوری است. گزارشهای بلومبرگ نشان میدهد که استودیو 343 در میان دیگر استودیوهای ایکسباکس موفق شده است. بر اساس این گزارش ها، به ویژه کسانی که در سال 343 روی اقلام فردی کار می کردند اخراج شدند.
Halo و Master Chief جایی نمی روند. 343 Industries به توسعه داستان های حماسی، چند نفره و موارد دیگر برای Halo در آینده ادامه خواهد داد.
پس از حذف هفته گذشته، چندین توسعهدهنده سابق 343 از نقش مایکروسافت و این شرکت در روند توسعه پر سر و صدا Halo Infinite انتقاد کردند. یکی از این منتقدان پاتریک رن بود که هشت سال در 343 کار کرده بود. رن قبل از ترک استودیو در اکتبر 2021، طراح اصلی چند نفره بود. او در حال حاضر بخشی از تیم توسعه Star Wars Jedi: Survivor است. رن در توییتر خود نوشت:
تحریریه ICTNN شبکه خبری
عاشق گیم و اخبار بازی ام
ICTNN - شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف اطلاع رسانی جامع در حوزه اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات به شما خدمت رسانی می کند
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.