من را آزار می دهد که پلی استیشن با Bloodborne مانند فرزند خوانده ای رفتار می کند که واقعاً عضوی از خانواده نیست. علیرغم انتشار در سال 2015 که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و طرفداران زیادی داشت، ما هیچ خبر رسمی از دنباله یا حتی بازسازی نسل بعدی نداشتیم.
خوشبختانه، یکی از طرفداران اختصاصی تصمیم گرفت تا به ما نشان دهد که بازسازی Bloodborne با Unreal Engine 5 چگونه خواهد بود. Maxime Foulquier، YouTuber، سال گذشته را صرف ساخت بازسازی عنوان محبوب FromSoftware کرد. با این حال سرعت توسعه پروژه کمی کند شده و آخرین آپدیت 6 ماه پیش بود.