کارمندان استودیوهای نرم افزاری Raven ، یک شرکت تابعه اکتیویژن ، که به دلیل شرکت در سری Call of Duty مشهور است ، اولین قرارداد اتحادیه خود را با مایکروسافت پس از سه سال تلاش اتحادیه تصویب کردند.

تلاش های اتحادیه در نرم افزار Raven در ژانویه و پس از اعتصاب کارکنان برای اعتراض به رد چهار عضو تیم AQ آغاز شد. سرانجام ، در ماه مه در همان سال ، رای اتحادیه با وجود موفقیت مانورهای ضد اتحادیه ای ، با موفقیت موفق شد ، که شامل ارسال ایمیل با “لطفا رأی” باشد.
اتحادیه ارتباطات آمریکا (CWA) اکنون اعلام کرده است که کارمندان نرم افزار Raven اولین قرارداد اتحادیه بین کارگران در بازی Alliance-CWA (GWA-CWA) و مایکروسافت را تأیید کرده اند.
این قرارداد تضمین می کند که دستمزدها در طی دو سال 5 ٪ افزایش می یابد ، با “افزایش اضافی بر اساس صلاحیت و ارتقاء اشتغال ، پس از 6 ماه بدون حقوق و 6 ماه بدون نوسازی”.
علاوه بر این ، این قرارداد قول می دهد “عقب نشینی” کروچ. اکنون هر زمان دیگری اجباری برای 7 روز قبل لازم است ، و “بدون مصرف بیش از حد در هفته های متوالی” و “بدون اضافه کاری اجباری در بیشتر هفته های هر فصل” مجاز نخواهد بود.

با اجرای این قرارداد ، وظایف نیز تعریف می شوند و روند ارتقاء اشتغال واضح تر می شود. ارین هال ، QA تستر در نرم افزار Raven و عضو کمیته مذاکره ، امروز گفت:
پس از گذشت بیش از سه سال از سازمان و مذاکره ، دیدن نتیجه نهایی بسیار عالی است. از روز اول ، اولویت ما شنیدن همه در جلسات بود و قراردادی که ما نتیجه گرفتیم منعکس کننده نیازهای ما است. حقوق بهتر ، آثار واقعی اشتغال و محافظت در برابر فرسودگی حرفه ای. این قراردادی است که واقعاً به کار QA می دهد. من به آنچه انجام داده ایم افتخار می کنم و امیدوارم که سایر کارگران را در صنعت بازی نشان دهم که این سازمان مؤثر است و ارزش آن را دارد.
Parzouchi ، یکی دیگر از تستر QA در نرم افزار Raven و عضو کمیته مذاکره ، اضافه کرد:
عبور از فرایند سازمانی نشستن در جدول مذاکره با یکی از بزرگترین شرکتهای فن آوری در جهان یک مانع اساسی برای یادگیری بود ، اما ما هرگز دلیل اصلی حضور خود را فراموش نکرده ایم. ما برای افزایش دستمزدها و ساختارهای اشتغال که احتمالاً QA را به یک مسیر پایدار تبدیل می کند ، سخت جنگیدیم و ما توانستیم محدودیت هایی را در ساعت فشرده شده فشرده تحمیل کنیم. تصویب این قرارداد پیروزی برای همه کارگران صنعت بازی است که آماده هستند تا اولین قدم را به سمت آینده بهتر بردارند.
Linda L. Hinton ، معاون رئیس جمهور منطقه 2 ، CWA ، خواستار توافق بین CWA و اعضای مایکروسافت “اثبات این است که وقتی کارگران در صنعت بازی سازماندهی می شوند ، می توانند تغییرات ماندگار در محل کار ایجاد کنند.” هینتون توضیح داد:
این اعضا با توافق با مایکروسافت ، که نیاز به محدودیت های اضافه کاری طولانی مدت (معروف به میل لنگ) دارد ، با یکی از روشهای بهره برداری شده در صنعت و ایجاد استانداردهای جدید برای تست های بیمه کیفیت و کارگران در صنعت بازی به طور کلی مغایرت دارد. ما خوشحالیم که از این اعضای خانواده CWA استقبال می کنیم.