Yasouiro Amo ، مدیر Remick Resident Evil 2 ، گفت که این بازی از پروژه های طرفداران الهام گرفته شده است.

Resident Evil 7 را می توان یک نکته مهم برای سریال Resident Evil در نظر گرفت ، سریالی که مدتهاست از هویت اصلی خود دور است و در برابر بسیاری از مشکلات جنگیده است. این نسخه نه تنها بازگشت به ریشه های حق رای دادن بود ، بلکه یک قدم در جلو با روشی جدید و جسورانه بود. بر خلاف نسخه های قبلی که تجربه وحشت و بقای شخص ثالث را فراهم می کند (یعنی می گویند محیط پشت شخصیت را ببینید) ، در دوربین های مقیم Evil 7 به چشم شخصیت اصلی (دید شخص اول) نزدیکتر است تا بازیکنان تجربه واقعی تری داشته باشند.
با این حال ، Capcom هنوز قصد نداشت روش قدیمی و کلاسیک خود را به طور کامل رها کند. آنها تصمیم گرفتند بازی های محبوب قبلی خود را با استفاده از همان زاویه شخص ثالث حرکت دهند. نه تنها گرافیک بازی ها تا به امروز بیشتر در محل بودند ، بلکه در تاریخ آنها نیز ارتباط عمیق تری وجود داشت. جالب است بدانید که با ارائه ایده هایی برای نسخه اصلی نسخه های اصلی ، بیشتر پروژه های طرفداران (که دارای بازسازی غیر رسمی از این بازی ها بودند) الهام گرفته شدند.

همچنین لازم به ذکر است که در Resident Evil Village ، که پس از نسخه هفتم منتشر شد ، گرچه از نظر شخص اول در Origin استفاده می شد ، اما او با به روزرسانی سبک سوم به بازی بازگشت.
یاسورو آمو ، که همچنین Resident Evil 4 را انجام داد ، همچنین در مصاحبه ای توضیح داد که تصمیم گیرندگان تصمیم کپکام در ابتدا از حرکت یک بازی محبوب و خصوصی به عنوان Resident Evil 4 مردد بودند زیرا این بازی در قلب طرفداران جایگاه ویژه ای داشت. وی گفت که اگر در این خطا خطایی رخ دهد ، مردم می توانستند خیلی سریع ناراحت شوند. با این حال ، Capcom تصمیم گرفته است که بازی را بازی کند و از این طریق با تقویت جنبه های ترس ، با کاهش اغراق آمیز و در عمل دهه و با بهبود سیستم مبارزات انتخاباتی ، توانست یک تجربه جدید و خلاقانه را ارائه دهد که نسخه اصلی و جدید نسخه اصلی را حفظ می کند.
سرانجام ، Remick Evil 2 یکی از موفق ترین پروژه ها در تاریخ حق رای دادن بود و به یکی از بهترین بازی های برتر این سریال تبدیل شده است که این نشان دهنده تصمیم صحیح Capcom برای جابجایی نسخه های کلاسیک بازی است.