بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی ساخته می شود و به مدت یک سال در انحصار این پلتفرم ها خواهد بود. مدیرعامل Blubber Team اخیرا اعلام کرده است که این پروژه در مراحل پایانی توسعه قرار دارد اما تاریخ انتشار آن کاملا به کونامی بستگی دارد.
سلسله تپه خاموش مدت زیادی خوابید. کونامی، به عنوان یک شرکت، میخواست آن را بازگرداند و بسیاری از افرادی که در اینجا کار میکردند، این بازیها را میخواستند. تپه خاموش تنها مشکل این بود که همه آنها برداشت های متفاوتی از طبیعت داشتند تپه خاموش داشتند و دلیل علاقه آنها متفاوت بود که حرکت در مسیر مشترک را دشوار می کرد.
من در آن زمان به کونامی پیوستم و آنها از من خواستند که ببینم آیا می توانم راهی پیدا کنم. قبول کردم همه چیز را در نظر بگیرم و مسئولیت پروژه را بر عهده گرفتم و در نهایت همه را در یک مسیر مشترک قرار دادم.
با این حال در دوران عدم فعالیت سریال تپه خاموشبسیاری از بازی های ترسناک مستقل منتشر شده اند که الهام بخش برخی از آنها بوده است تپه خاموش بوده است. اگر ما آن را می خواستیم تپه خاموش برای احیای آن در این شرایط، لازم بود هویت برند آن را کاملاً بازتعریف کنیم و آن را برجسته و برجسته کنیم تا بدرخشد.
تهیه کننده مجموعه Silent Hill در مصاحبه اخیر خود از احتمال پروژه های بیشتر در این فرنچایز و دلیل انتخاب نسخه دوم برای بازسازی صحبت کرده است.
این تهیه کننده در ادامه در مورد همکاری با چند استودیو خارجی که عمدتاً مستقل هستند صحبت کرد:
2022 از بسیاری جهات و تولد دوباره این فرنچایز شگفت انگیز بوده است تپه خاموش این یکی از دلایل است. پس از شایعات فراوان، سرانجام کونامی از چند پروژه جدید این فرنچایز رونمایی کرد. از جمله بازسازی تپه خاموش 2 از استودیوی Bloober Team، بازی سایلنت هیل: سقوط شهر تیم ها بدون کد و آناپورنا تعاملیو محصول استودیویی NeoBards Entertainmentعنوان اصلی بعدی این مجموعه یعنی. تپه خاموش f که توسط نویسنده معروف رمان گرافیکی Ryukishi07 نوشته شده است.
متأسفانه، پروژه هایی وجود دارد که توسعه آنها هرگز شروع نشده است. با این حال، من فکر می کنم که تعداد پروژه های ما بیشتر خواهد شد. این واقعیت احیا می شود تپه خاموش ما تا به حال راز بودیم، بنابراین نمی شد با صدای بلند فریاد زد: «هی، دوستان! پروژه ها تپه خاموش خودت را نشان بده!” اکنون ما می توانیم این کار را برای توسعه دهندگان در سراسر جهان که بازی می سازند انجام دهیم تپه خاموش آنها دوست دارند ایده های خود را برای ما بیاورند، قول می دهم همه آنها را تماشا کنم. ما آماده شنیدن ایده های شما هستیم.
م موتور سیکلت اوکاموتو (موتوی اوکاموتو، تهیه کننده سریال تپه خاموشاو در مصاحبه با IGN ژاپن اعتراف کرد:
آقای اوکاموتو در مورد تصمیم خود برای بازسازی نسخه دوم بازی به جای نسخه اول گفت:
ما به این نتیجه رسیدیم که اگر هویت این برند وحشت روانی واقعی است، باید با یک بازسازی باشد تپه خاموش 2 بیا شروع کنیم. البته، بسیاری از افراد درون شرکت فکر میکردند که بهتر است با نسخه اول استفاده کنند، اما من میخواستم با چیزی شروع کنم که نماد آن هویت باشد.
چه فکری در این باره دارید؟
چه زمانی باید شناسایی شود تپه خاموش فکر می کردیم وحشت روانی واقعی بازی به ذهنمان خطور کرده است. و وقتی از مردم میپرسید وحشت روانی واقعی چیست، تقریباً همه تپه خاموش 2 نامیده می شوند
ما نمی توانیم همه این کارها را یکجا انجام دهیم، یعنی اگر مجموعه های متعددی را بخواهیم تپه های ساکت برای ساخت، ما باید با بسیاری از تولید کنندگان مستقل همکاری کنیم. به همین دلیل او به دنبال شراکت با افراد مختلف در سراسر جهان بود که بازی می خواستند تپه خاموش برای انجام این کار، با تیم Bloober، استودیو Annapurna Interactive و No Code تماس گرفتیم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری