HANGAR 13 ، توسعه دهنده بازی مافیا: کشور قدیمی ، تأکید کرد که این عنوان یک ماجراجویی روایی خطی خواهد بود و به دنیای بزرگ و دنیای آزاد نمی رود. از آنجا که نسخه های مافیای 3 و قبلی به شما امکان می دهد تا شهر را آزادانه کاوش کنید ، بنابراین می تواند منطقی باشد که طرفداران انتظار کار آزاد را داشتند ، اگرچه اولین بازی در دنیای باز از همان آغاز بود.

در دهه 1980 ، در سیسیل ، می توانست مکانی بسیار جذاب برای کشف آزادانه باشد ، اما تمرکز بیشتر به شخصیت و روایت به جای ارائه یک دنیای معیوب باز که می تواند روی سایر قسمت های قوی بازی متمرکز شود ، یک تصمیم منطقی است.
مافیا: کشور قدیمی بدون دنیای باز می تواند بهتر و به یاد ماندنی تر باشد

مافیای 3 یکی از بهترین ها در نسل گذشته و در عین حال یکی از ناامید کننده ترین است. در مورد چهار ساعت اول بازی ، داستان شخصیت اصلی ، لینکلن کلی ، که از جنگ ویتنام به جامعه ای درگیر در نابرابری و تبعیض نژادی باز می گردد ، روایت می کند. او از یک میدان نبرد به میدان نبرد دیگری رفت و دائماً در جامعه ای که انتظار داشت از او استقبال کند و برای همه احساس بیگانگی می کند ، رد می شود.
یک بازیگر قدرتمند ، محیطی از ضبط چشم و یک فضای جالب ، پایه های تاریخ را بنا کرده است و سیستم رانندگی و رانندگی حداقل به سطح خود رسیده است. اما هنگامی که مافیا 3 مأموریت های خطی اساسی خود را در محیط های کوچک رها می کند ، معلوم می شود که دنیای باز از فضای داخلی عاری است.
فعالیتهایی که برای پیشبرد داستان باید انجام دهید ، کسل کننده می شود ، مردم در خیابان مانند ارواح هستند و محتوای بازی تکراری است. همه این مشکلات فقط به این دلیل است که 2K تصمیم گرفته است بازی را در دنیای باز طراحی کند تا بتواند با بزرگان این نوع رقابتی باشد.
در عوض ، نسخه هایی مانند مافیای 2 ، که دارای محیط های کوچکتر و ساختار خطی تر در داستان بودند ، بهتر کار کردند. مافیا: کشور قدیمی همچنین قصد دارد این مسیر را دنبال کند و آشیانه 13 به سختی نمی تواند به دلیل انتخاب این مسیر مقصر باشد.
استانداردها و انتظارات امروز از عناوین جهان باز بسیار زیاد است

از این گذشته ، اگر مافیا: کشور قدیمی واقعاً با دنیای باز عظیم ارائه می شد ، بازیکنان بدون شک آن را مستقیم و ناعادلانه با GTA 6 مقایسه می کردند. زمان و هزینه لازم برای ساختن یک دنیای مدرن و واقع بینانه در سکوهای مدرن بسیار زیاد و حتی غیر منطقی است. در نتیجه ، به نظر می رسد که آشیانه 13 ترجیح می دهد بر تفریح دقیق این دوره تاریخی از طریق حساب های ظریف تر و محیط های با دقت طراحی شده تمرکز کند. ما احتمالاً آزادی نسبی برای کشف خواهیم داشت ، اما اندازه کارت هدف اصلی نخواهد بود.
می توان تصور کرد که این بازی تا حدودی شبیه به آنچه در ایندیانا جونز و دایره بزرگ دیده ایم ، خواهد بود. جایی که بازیکن می تواند تعداد مشخصی از مأموریت های ثانویه یا فعالیت های کوچک را برای آماده سازی برای تاریخ به پایان برساند. کشور قدیمی احتمالاً بیشتر روی مبارزات مسلحانه و ادامه دستگاه تمرکز خواهد کرد تا اینکه پس از گنجینه ها به کاوش و جستجوی مقبره های قدیمی بپردازیم ، اما مقیاس و هدف آن می تواند مشابه یا حتی کوچکتر باشد.
بسیاری از کنار گذاشتن سیستم جهانی Open Open تعجب کرده اند ، زیرا ایده مشترک این است که یک بازی با تمرکز بر جرم ، گانگسترها و خشونت های مسلح باید یک دنیای باز باشد ، اما نه. در حقیقت ، گنجاندن دنیای باز تنها تضمین کیفیت کلی بازی است که باید تکمیل شود یا آنچه مافیا 3 انجام داده است.
ما امیدواریم که مافیا: کشور قدیمی داستان کوچکتر ، متمرکزتر ، صمیمی تر ، خشونت آمیز تر و یک داستان شگفت انگیز باشد ، بدون اینکه قربانی ریتم و انسجام روایی برای سازگاری با دنیای عظیم باز باشد. خط بازی برای بسیاری تعجب آور بود ، اما خبر بدی نیست.