این آگهی شغلی مشخص می کند که فرد مورد نظر از سانتا مونیکا به راه اندازی کمپین بازاریابی بازی God of War Ragnarok کمک خواهد کرد. بدیهی است که سونی در حال آماده سازی کمپین بازاریابی مورد انتظار برای این عنوان است.
طبق یک پست شغلی جدید که توسط کاربر توییتر Zuby_Tech کشف شده است، استودیو سانتا مونیکا به دنبال استخدام یک مدیر برند اصلی برای “پیشبرد توسعه، مدیریت برند و استراتژی تجاری برای بزرگترین نسخه سال و ادامه داستان است. حق امتیاز”.
کوری بارلوگ اخیرا ویدیویی را به مناسبت سالگرد انتشار بازی God of War 2018 منتشر کرده و خاطرنشان کرده است که مراحل توسعه بازی God of War Ragnarok به خوبی پیش میرود، اما توضیح داد که این بازی هنوز آماده انتشار عمومی نیست. کارگردان همچنین اشاره کرد که پس از آماده شدن، ویدیوهای گیم پلی بیشتری و احتمالاً به روز رسانی های مرتبط با بازی در دسترس خواهند بود.
مدیر بخش انیمیشن God of War Ragnarok نیز مدتی پیش تایید کرد که این بازی به تعویق نخواهد افتاد و امسال عرضه خواهد شد. اخیرا شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد State of Play جدید در ماه ژوئن منتشر شده است. بنابراین ممکن است در رویداد مذکور، در نهایت تاریخ انتشار بازی مذکور اعلام شود.
بازی God of War Ragnarok در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما به دلیل شیوع COVID-19، انتشار آن تا سال 2022 به تعویق افتاد. با این حال، سونی هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام نکرده است.
بر اساس شواهد جدید ارائه شده، به نظر می رسد که بازاریابی بازی God of War Ragnarok به زودی آغاز شود و به همین دلیل می توان تاریخ انتشار این اثر را در آینده ای نزدیک اعلام کرد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری