یکی از کارگردانان بازی Final Fantasy 7 Rebirth می گوید این بازی به گونه ای ساخته شده است که افرادی که نسخه قبلی را تجربه نکرده اند نیز از آن لذت ببرند.
اسکوئر انیکس مدت کوتاهی پس از اعلام اهمیت سرنوشت تمامی شخصیت ها در پیشبرد داستان بازی، بیانیه ای از یکی دیگر از اعضای گروه تولید منتشر کرد. Motomu Toriyama، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth میگوید افرادی که بازی Final Fantasy 7 Remake را تجربه نکردهاند، مانند بقیه از دنباله آن لذت خواهند برد.
ما اقداماتی را انجام دادهایم تا مطمئن شویم بازیکنانی که فرصتی برای تجربه بازی اول نداشتند، میتوانند به طور کامل از Final Fantasy 7 Rebirth لذت ببرند.
موتومو توریاما
هنوز مشخص نیست که منظور او چه اقداماتی است، اما با توجه به پایان نسخه قبلی، تصور موقعیتی که Final Fantasy 7 Rebirth بتواند روایت مستقلی را ارائه دهد که نیازی به دانستن وقایع بازی قبلی نداشته باشد، سخت است. شاید بتوانیم انتظار بررسی کامل وقایع گذشته را داشته باشیم.
سازندگان اخیرا اعلام کرده بودند که دنیای بازی از نظر مکانیک حرکتی دارای غنا و آزادی عمل زیادی خواهد بود. Yoshinori Kitase، تهیه کننده بازی نیز گفت که روند توسعه طبق برنامه پیش می رود و اسکوئر انیکس در حال تلاش برای تعیین تاریخ دقیق انتشار است.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ نامعلومی از زمستان امسال برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.