در مصاحبه اخیر با VGC ، مدیر تحسین شده Resident Evil 7 ، Koshi Nakanishi ، در مصاحبه اخیر با VGC گفت ، اگر بخواهند بازی و نسخه زیر آن ، دهکده را به یاد بیاورند ، چه تغییراتی و پیشرفت هایی ایجاد می شود. وی فاش کرد که او ایده های اصلاحاتی جزئی زیادی داشته و حتی محتوای حذف شده را در ذهن خود بازگرداند.

ناکانشی گفت ، با تأکید بر اینکه هیچ کارگردان هرگز از کار خود کاملاً راضی نیست.
من می توانم ساعت ها در مورد آن صحبت کنم. دفتر من مملو از یادداشت هایی است که من می خواستم انجام دهم ، اما من این فرصت را نداشتم.
او یکی از اولین لحظات استرس زا بازی را تأکید کرد:
اولین باری که وارد خانه بیکر می شوید ، از نزدیک پشت سر شما بسته می شود ، در همه جا تاریک است و چراغ قوه را روشن می کنید. مدت زمان بسته شدن درب ، مکان شما در تاریکی مطلق و چراغ قوه فعال هرگز کاملاً رضایت بخش نبوده است.
وی توضیح داد که تیم سازنده باید تعادل را حفظ کند. این بار نباید به اندازه کافی طولانی باشد تا بازیکنان گیج شوند و به اندازه کافی کوتاه نباشند تا جو و احساس ترس را از بین ببرند. ناکاخشی ابراز علاقه خود را برای اتصال مجدد این لحظه و سایر جزئیات کوچک در طول بازی. مهمترین چیزی که هیچ دانش فاش نکرده است ، لغو یکی از شخصیت های داستان اصلی است. او گفت.
یک شخصیت وجود داشت ، یکی دیگر از اعضای خانواده بیکر ، که سرانجام مجبور شد آن را از بازی خارج کند. بنابراین ، با یادآوری ، ممکن است بتوانیم دوباره آن را اضافه کنیم. او شخصیت لوکاس بیکر بود که قرار بود با خانواده زندگی کند و نقش مهمی در تاریخ ایفا کند.
ناکانشی در پایان گفت.
من فکر می کنم جالب است که یک روز با اضافه کردن دوباره این محتوا ، یک “کارگردان” درست کنید.
در حال حاضر ، کوشی به کارگردانی Resident Evil Requiem ، عنوان بعدی این سریال محبوب است. Resident Evil Requiem در 4 فوریه (اول مارس) خروجی برای رایانه های شخصی ، PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و Nintendo Switch 2.