جو زیگلر ، مدیر بازی تیراندازی بعدی بر اساس بانجی ، ماراتن ، می گوید فضای زیادی برای رشد در ژانر وجود دارد که بخشی از آنها به دلیل موفقیت عالی بازی های Sandbox Shooter و Bethel Royal است.

سایت GamesRadar اخیراً این فرصت را داشت که در مورد تمام جزئیات ماراتن با زیگلر صحبت کند. مصاحبه کننده از او پرسید که چرا با در نظر گرفتن طرفداران تیراندازی عصاره کوچک ، تیم بانجی مطمئناً به “تجربه بعدی PVP” تبدیل می شود. معلوم شد که بانجی امیدوار است بخشی از موفقیت بازی های اصلی Sandbox را با داستانهای عمیق تر و مهم تر جذب کند.

زیگلر در مورد آن گفت.
من واقعاً فکر می کنم که سقف از این نوع می تواند بالاتر از موقعیت فعلی آن باشد. ما یک نسل از افراد داریم که با تجربه Sandbox بزرگ می شوند. ما بازیکنان Bethel Royal داریم که سایر بازی های تیراندازی ماسهبازی را به عنوان یک بازی اصلی انتخاب کرده اند. برای آنها ، این عناوین بسیاری از این داستانهای عمیق را ایجاد می کنند اما توسط سیستم هایی که بازی های مشابه از آنها استفاده می کنند ، قالب بندی می شوند. درست است؟
کاری که ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که اگر چنین روندی را به لایه زیر برسانیم؟ چه زمانی می خواهید داستانهای عاطفی ایجاد کنید که واقعاً از بالا به پایین به روش های مختلف باشد و یک زمینه عاطفی ایجاد کنید. داستانهایی که باعث می شود بسته به برخی از اطلاعاتی که دارید ، چیز جدید و متفاوت داشته باشید؟

در یک بازی اکستروژن ، بازیکنان به طور کلی در شرایط بحرانی و خطرناک قرار دارند. این کاربران در غنائم که برای بقای آنها ضروری است ، هستند و به نظر می رسد که زیگلر و همکارانش امیدوارند که بازیکنان Sandbox به دلیل خطرات ماراتن از لحاظ عاطفی بیشتر درگیر شوند. زیگلر همچنین توضیح داد:
برای ما ، وقتی در مورد اکستروژن صحبت می کنیم ، در واقع تجربه بقا مبتنی بر مأموریتی است که منجر به روایت زنجیره می شود. با گذشت زمان ، شما بافتی از جلسات مختلف ایجاد می کنید که منجر به داستانهای مختلف می شود.