جوزف فارس ، مدیر او دو و رئیس داستان و استودیوی هازلایت را می گیرد ، گفت که EA هرگز نمی تواند او را به ساخت یک بازی خدماتی متقاعد کند.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/ezgif-45d22882c6a22f.gif)
اندرو ویلسون ، مدیرعامل EA ، در گزارش مالی اخیر گفت تا فروش بازی های بیشتر و فراتر از مخاطبان اصلی ، آنها مجبور شدند “داستان های با کیفیت” را با “نیازهای بازیکنان جدید” ترکیب کنند. وی این درخواست ها را به عنوان دنیاهای مشترک و “تعامل عمیق تر” توصیف کرد.
اژدها سن حجاب در یک نسخه موفق و موفق موفق شد و توانست نظر مثبت در مورد انتقاد و کسانی که آن را زندگی می کردند ، بدست آورد. با این حال ، این بازی مخاطبان بیشتری در بازار فعلی نداشت.
این اظهارات باعث واکنش منفی بسیاری از کاربران و صنعتی شد که به عنوان سازندگان سن اژدها شناخته می شود. اکنون ، رئیس فندق استودیویی در مورد علاقه EA برای آثار مبتنی بر این سرویس گفت:
ما هرگز نخواهیم ساخت (بازی مبتنی بر بازی). من به آنها اعتقاد ندارم و فکر می کنم آنها راه درستی برای تأمین نیستند. امیدوارم سازندگان بیشتر روی اشتیاق و علاقه خود تمرکز کنند. Hazelight ثابت کرده است که اگر به ایده خود اعتقاد دارید و آن را تمرین می کنید ، می توانید به مخاطبان زیادی برسید.
من می دانم که ناشران نگرانی های زیادی در مورد بحث های مالی دارند. اما شما باید درک کنید که ما روی آثار هنری کار می کنیم ، بنابراین باید به خلاقیت احترام بگذاریم. البته ، آنها نیز کمی درست هستند ، شما نمی توانید به ناشر بگویید 5 میلیون دلار به من بدهد که می خواهم آنچه را که دوست دارم انجام دهم. ما باید به تعادل برسیم.
بنابراین نه ، Hazelight هرگز خدمات مبتنی بر خدمات را انجام نمی دهد.
بازی جدید استودیوی Hazelight با نام Split Fiction ، 1 مارس (اول مارس) برای پلی استیشن 2 ، سری X / S و PC Xbox منتشر می شود.