به گفته کارگردان Elden Ring: Nightreign ، ایده هایی مانند استفاده از محافل محدود مانند بسیاری از بازی های رویال بتل در وسط توسعه به بازی اضافه شد.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/ezgif-45d22882c6a22f.gif)
با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد Elden Ring: Nightreign در روزهای اخیر ، برای هر کسی مشخص نیست که تأثیر بازی های سبک سلطنتی بتل در بخش های مختلف گیم پلی به وضوح قابل مشاهده است. اکنون در مصاحبه جدید خود با وب سایت GameSpot ، جونیا ایشیزاکی ، مدیر Elden Ring: Nighterign ، اعلام کرد که استفاده از این عناصر در گیم پلی در اولین برنامه های روند توسعه نیست.
او توضیح داد
مکانیسم های بتل رویال بخشی از بازی اصلی در زمان توسعه نبود. در حقیقت ، این چیزی بود که در طول توسعه و مطابق نیاز گیم پلی به Nightreign اضافه شد. به عنوان مثال ، ما حلقه محدودکننده را که در بازی تحت عنوان Ring of Reign شناخته شده است ، در توسعه متوسط اضافه کردیم تا بازیکن را در کارت و تصمیمات راهنمایی کنیم.
این مکانیسم ، حلقه محدود کننده در نقشه ، در بسیاری از بازی های سلطنتی نبرد مانند PUBG: Battlegrounds ، Fortnite و Apex Legends و غیره استفاده می شود. برای اطمینان از جذابیت گیم پلی و مشخص کردن برنده.
در بخش دیگری از مصاحبه ، کارگردان دلایل حضور سریال Dark Souls را در Elden Ring: Nightreign شرح داد.