رافائل گراستی، مدیر هنری سابق استودیوهای سانتا مونیکا و خدای جنگ، در مصاحبه ای جدید اشاره کرد که حداقل چیزی که سونی از استودیوهایی مانند Naughty Dog و Santa Monica انتظار دارد، رسیدن به میانگین امتیاز 90 در سایت است. Metacritic. گراستی در مصاحبه با سایت پرتغالی Flow Games این سوال را مطرح کرد.
Grassetti در ادامه توضیح داد که اگرچه امتیازات متاکریتیک برای توسعه دهندگان بازی مهم است، سونی به توسعه دهندگان برای امتیازات متاکریتیک بالا پاداش نمی دهد. همچنین او توضیح داد که سونی به استودیوهای خود اعتماد زیادی دارد و آنها را مجبور به انتشار زودتر از موعد مقرر نمی کند. از سوی دیگر، گراستی خاطرنشان کرد که سونی مانند سایر شرکت های فعال در صنعت بازی، عملکرد بازی ها را در وب سایت متاکریتیک به دقت رصد می کند.
او در ادامه توضیح داد که در طول اوج فرآیند ساخت، نمی توان عملکرد بازی را در متاکریتیک پیش بینی کرد یا با نظرات منتقدان احتمالی صحبت کرد. تنها در آخرین سال از روند ساخت و ساز است که می توانیم این سوال را مورد بحث قرار دهیم. دلیل اصلی آن عدم آموزش تا آخرین سال فرآیند تولید است.
پیش از این، خالق Days Gone اشاره کرده بود که دلیل اینکه سونی به دنباله بازی چراغ سبز نشان نداد این بود که نسخه اول کمتر از حد انتظار در میان منتقدان عمل کرد.
نظرت راجع به آن چیست؟