Dying Light: جانور از حجم محتوای سایه های اعتقاد قاتل انتقاد کرد. او می گوید اگر او شروع به بازی این عنوان کند ، می داند که هرگز آن را تمام نمی کند.

در مصاحبه ای با GamesRadar ، تیمون Smketlla ، مدیر Dying Light ، توضیح داد که چرا فقط نه ساعت طول می کشد تا عنوان آینده خود را به پایان برساند. او توضیح داد.
اگر شروع به بازی سایه های Creed of Assassin کنم ، از ابتدا می دانم که هرگز آن را تمام نمی کنم. من از سرمایه گذاری خود بازپرداخت می کنم (پول برای خرید یک بازی) اما نه با پایان دادن به بازی.
بازده واقعی سرمایه گذاری با یادگیری و درک بخشی از داستان که توانستم زندگی کنم انجام می شود.
پایان بازی در نهایت به نظر می رسد کار دشواری است. من نمی خواهم برای کار بیش از حد پول اضافی کسب کنم ، درست است؟
به گفته وی ، اگرچه در زمان لازم برای به پایان رساندن خوب در سایه های Creed of Assassin ، پول دریافت می کنید ، اما بیشتر قطعات بازی های بزرگی را تجربه نمی کنند. وی همچنین عناوینی مانند آلن ویک 2 و کنترل را ستود که ارزش آنها را با داستانهای خارق العاده و مکانیسم های جذاب ارائه می دهد.
او می گوید بازی هایی مانند Control و Alan Wake 2 در آن طرف طیف قرار دارند. تجربیات “AAA” ، که “شما می توانید آنها را در 4 ساعت به پایان برسانید”.
این دقیقاً همان کاری است که Techland می خواهد با Dying Light انجام دهد: The Beast. آنها می خواهند یک تجربه سرگرم کننده را بدون دنیای بزرگ باز از بازآفرینی کنند و همیشه اولویت استودیو بوده است.
Smactala همچنین اطمینان می دهد که Dying Light: Beast ارزش هر کتاب ، هر دلار ، هر یورو و هر یوانی را که برای بازی صرف کرده اید ، ارزش دارد.