به تازگی ، کارگردان Assassin's Creed Shadows توضیح داد که چگونه دنیای بازی را به تصویر بکشد و خاطرنشان کرد که این بازی یک مستند تاریخی نیست.

Assassin's Creed Shadows اکنون در دسترس است و به بازیکنان اجازه می دهد تا یک دوره طولانی مدت تاریخ ژاپن را وارد کنند. از آنجا که طرفداران برای مدت طولانی منتظر این مکان و این دوره تاریخی هستند و انتظارات زیاد بود ، به نظر می رسد بیشتر آنها از نحوه تماشای فئودالی ژاپن در بازی راضی هستند.
در مصاحبه ای با GamesRadar + David Niblin ، مدیر بازی ، دیوید نیبلین ، مدیر بازی با GamesRadar ، توضیح داد که چگونه ژاپن قادر به نمایندگی فئودالی ژاپن بود. وی توضیح داد که هدف وی جلوگیری از یک تصویر کلیشه ای از این دوره تاریخی است و می خواست بازیکنان احساس کنند که در این دوره تاریخی زندگی می کنند. نیبلین همچنین خاطرنشان کرد:
این یک مستند نیست. ما واقعاً می خواستیم این دوره تاریخی را زندگی کنیم.
دیوید نیبلین همچنین در مورد حضور دو شخصیت در جاسکه و نائو در بازی صحبت کرد و گفت:
تقریباً در طول طراحی تمام صحنه های فیلم بازی ، ما سعی کردیم از NPC ها به شخصیت ها یا موقعیت ها واکنش نشان دهیم. واکنش یک سامورایی به یک دهقان از IGA (منطقه ای در ژاپن) متفاوت است. این تفاوت ها می تواند شامل نحوه نگاه به NPC ، صحبت کردن و حتی حرکت حرکات بدن آنها باشد.
با توجه به اینکه Assassin's Creed Shadows چند روز پیش منتشر شد ، طرفداران اکنون در این بازی زندگی می کنند.