ماساهاشی سوبویاما، مدیر هنری بازی اصلی Silent Hill 2، اخیراً از طریق توییتر اشتیاق خود را برای بازسازی آن ابراز کرده و خاطرنشان کرده است که بازسازی نه تنها بر محدودیتهای فنی نسخه اصلی غلبه میکند، بلکه به مخاطبان جدید اجازه میدهد تا بازی را برای اولین بار تجربه کنند. . اولین بار
سوویاما در این باره گفت:
درباره بازسازی Silent Hill 2:
بازی ها و فناوری ها دائما در حال پیشرفت هستند و تفاوت در ابراز احساسات مشاهده می شود. من فکر می کنم هدف از بازسازی این است که نسل جدیدی از بازیکنان می توانند بازی را کشف کنند، من به عنوان یک توسعه دهنده بسیار خوشحال هستم. 23 سال گذشت! حال، اگر حتی بازی اصلی را نمی شناسید و آن را تجربه نکرده اید، ممکن است بازسازی آن توجه شما را جلب کند. ریمیکس خوب یا بد هیچ تاثیری بر اثر اصلی ندارد.
تفاوت بین بازی اصلی و بازسازی، گرافیک واقعی، وضوح 4K و غیره. آنقدرها خاص نیستند هدف این تبلیغات چه کسانی خواهد بود؟ به نظر می رسد جذابیت و جذابیت بازی را به خوبی برای نسل جدید گیمرها توضیح نداده اند.
نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم دوربین (زاویه دید) است. تغییر دوربین بازی بر جنبه های مختلفی مانند مبارزه، طراحی صحنه، کارگردانی هنری و غیره تاثیر می گذارد. حتی اگر تاثیر آن بر داستان بسیار جزئی باشد، احساسی که به شما دست می دهد کاملا متفاوت خواهد بود.
راستش من 23 سال پیش از دوربین اصلی بازی راضی نبودم. عمق و زاویه بسیار محدود بود. ما با فرآیند ساخت و ساز دشواری روبرو بودیم که در نهایت ثواب نداشت. با این حال، دوربین روی شانه، قطعا به احساس واقع گرایی می افزاید. به عبارت دیگر، من را وادار می کند که بیشتر نسخه بازسازی شده را بررسی کنم.
بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ 8 اکتبر (18 مهر) برای PS5 و PC منتشر خواهد شد.