مدیر مجموعه Dying Light ، Tymon Smektala ، اخیراً مصاحبه ای در مورد Dying Light: The Beast انجام داده است. او تشخیص می دهد که کنترل رویاهای شما در مورد یک بازی کوچکتر بسیار دشوار است. برای جلوگیری از این مشکل ، او می گوید که Techland نمی خواست کامل باشد ، اما سازندگان بنیادهای مهمی پیدا کردند و روی آنها متمرکز شدند.

او توضیح می دهد که تجربه کار در سایر قسمت های قبلی این سریال به استودیو کمک کرده است ، یعنی مناطق مهم چیست. ممکن است غیرقابل پیش بینی نباشد ، اما برای مرگ نور ، پارکور ، نبرد از خارج از کشور و… مهم است.
به نظر می رسد هدف اصلی تیم سازنده بر خلاقیت ، آزادی عمل و فیزیک مبارزات است. Smiletala می گوید تیم توسعه دهنده واقعاً زمان زیادی را صرف تنظیم واکنش های زامبی کرده است. وقتی ضربه ای به شما می رسد ، پس چگونه واکنش نشان می دهید و مواردی از این دست. این موارد را می توان از بسیاری غافلگیر کرد ، اما برای بازی های سبک در حال مرگ مهم است.
در حالی که نبرد ، پارکور و زامبی ها کلید موفقیت در حال مرگ هستند: جانور ، Smiletala به یک عامل دیگر اشاره می کند که می تواند حتی از این سه مهمتر باشد:
تصویربرداری و درمان شخصیت اصلی چیزی است که ما به هیچ وجه نمی توانیم خراب کنیم. زیرا هواداران مطمئناً ما را به خاطر آن می کشند. در عین حال ، ما باید بدانیم که کدام مکانیک برای بازی ما بسیار مهم است و روی آنها تمرکز می کند.
Dying Light: The Beast در تاریخ 1 اوت (1 سپتامبر) برای PlayStation 2 ، PlayStation 2 ، Xbox X / S ، Xbox One و PCS منتشر می شود.