یکی از اعضای Rockstar با شایعه از بازی های GTA 6 تا 4 در هر ثانیه در کنسول های اساسی ، گفت که این تصمیم می تواند از جزئیات تصویری شگفت انگیز بازی بهره مند شود.

GTA یک بازی قابل توجه خواهد بود. با نگاهی به آخرین تریلر ، او می تواند مواردی مانند آبجو واقع گرایانه ، مدل سازی دقیق شخصیت ها ، چمن طراحی شده توسط چمن و مهمتر از همه ، طبق گفته ند لوک ، بازیگر GTA 5 فیزیک واقع گرایانه را ببیند. جزئیات محیط در کار Rockstar بی نظیر است و به نظر می رسد بازی حتی بیشتر از Red Dead Redemption 2 ضبط چشم بیشتر است.
اما این کیفیت عالی بصری اکنون فرکانس تصاویر بازی را زیر سوال برده است. آیا کنسول های نسل فعلی برای اجرای چنین سطح گرافیک با سرعت 2 تصویر در ثانیه؟ یکی از انیماتورهای سابق Red Dead Redemption 2 و GTA 5 تخمین می زند که این بازی با سرعت 4 تصویر روی کنسول ها برگزار می شود. ریچارد همچنین زودتر از این اعلام کرد که حتی PS5 Pro می تواند مدیریت GTA 6 را با نرخ 4 تصویر دشوار کند. اوبا ورمی ، که در بازی تأثیرگذار و اولین دره سیلیکون شرکت داشت ، و همچنین قبل از ترک بازی های Rockstar در سال 2 ، برخی از بازی های GTA را انجام داد ، در توییتر در مورد شایعات مربوط به GTA 6 تا 2 تصویر در ثانیه و دشواری رسیدن به 2 قاب سری PS5 و Xbox X سؤال شد.
این یک موضوع است با 2 تصویر در ثانیه ، جزئیات گرافیکی بیشتری را می توان از 2 تصویر درمان کرد.
با توجه به سطح بالای جزئیات بصری که تاکنون در GTA 6 دیده ایم ، این برای Rockstar کاملاً مهم است. ورما نیز گفت.
برای یک بازی اکشن رقابتی ، شما همیشه فرکانس های تصویر بالا را ترجیح می دهید ، اما برای GTA ، جزئیات بصری ممکن است به فرکانس تصویر ترجیح داده شود.
البته با توجه به عظمت و محبوبیت بازی GTA 6 ، بعید است که فرکانس تصاویر برای اکثر بازیکنان اولویت مطلق باشد ، به خصوص که امکان نسخه کلاسیک و دیررس رایانه شخصی وجود دارد که بعداً قابل شمارش است.