یک تولید کننده Capcom اخیراً در مصاحبه با علت عدم وجود طولانی مدت حق رای دادن Onimusha توضیح داد.

در طی مصاحبه با Gamespot در رویداد بازی های تابستانی جشنواره ، آکیهیتو کادوواکی ، تهیه کننده کپکام ، شرایطی را که سریال Onimusha را برای مدت طولانی در حاشیه گذاشت ، توضیح داد.
او گفت:
بسیاری از اعضای Capcom می خواستند نسخه جدیدی از Onimusha را تهیه کنند. اما همانطور که احتمالاً می دانید ، Capcom هر سال بازی های زیادی را تولید می کند و این روند به نیروی زیادی نیاز دارد.
متأسفانه ، لحظه مناسب ارائه نشده است. از آنجا که هرگز جذب افراد خوب و همچنین برق کافی برای ساخت بازی امکان پذیر نبود ، زیرا ما مجبور بودیم روی پروژه های دیگر کار کنیم.
سرانجام ، گروه مناسب ملاقات کرد و پروژه با نسخه جدیدی از Onimusha تأیید شد. علاوه بر این ، Capcom موتور اختصاصی خود را دوباره توسعه داده است ، که قبلاً در مجموعه ای از عناوین بازی استفاده می شد و بدون هیچ مشکلی قادر به استفاده در آنیموشا بود.
کادواکی ادامه داد.
همه چیز در ابتدای سال ملاقات کرد. ما توانستیم تیم مناسبی را برای ساختن بازی شمشیر جمع کنیم. در عین حال ، توسعه برنامه مجدد به پایان رسید و در موقعیتی قرار داشت که بتوانیم برای عنوان جدید بهینه از آن استفاده کنیم.
Onimusha: Way of the Sword برای PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود.
