در واقع، یک یوتیوبر اسپانیایی ادعا کرده است که انتشار Bloodborne بر روی این پلتفرم ظاهراً پس از انتشار پورت ضعیف توسط تیم سازنده نسخه Horizon Zero Dawn لغو شده است. Virtuos Studio توسعهدهنده اصلی پورت PC Horizon است و به نظر میرسد که آن توسعهدهنده قرار بود روی نسخه PC Bloodborne کار کند.
یک شایعه جدید ادعا می کند که نسخه رایانه شخصی Bloodborne به دلیل راه اندازی ضعیف Horizon Zero Dawn بر روی پلتفرم مذکور لغو شده است.
پس از چند ماه، سونی و گوریلا گیمز توانستند به تدریج مشکلات نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn را برطرف کنند. چند ماه پس از خرید نرمافزار Nixxes، سونی از توسعهدهنده استفاده کرد تا به انتشار وصلهها و بهروزرسانیها برای نسخه رایانه شخصی بازیهای پلیاستیشن کمک کند.
بسیاری از بازیکنان سال هاست که منتظر عرضه Bloodborne برای رایانه شخصی هستند و در توییتر کلمه Bloodborne یا هشتگ #FreeBloodborne در این پلتفرم ترند شده است. پیش از این، جف گراب که یکی از منابع داخلی معتبر محسوب میشود، گفته بود که انتشار ریمستر Bloodborne به دلیل تمرکز From Software بر روی توسعه Armored Core 6 و زمانبندی مسئول استودیو، برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.
ظاهراً از طریق گوریلا گیمز، سونی قرارداد فرعی با استودیوی Virtuos برای توسعه پورت رایانه شخصی Horizon Zero Dawn بسته بود. زیرا در آن زمان، گوریلا گیمز تخصص زیادی در مورد نحوه انجام این کار نداشت. Horizon Zero Dawn در آگوست 2020 بر روی رایانه های شخصی منتشر شد و علیرغم دریافت امتیاز بالای منتقدان، به دلیل عملکرد فنی ضعیف در زمان انتشار، نقد و انتقادات منفی را از سوی کاربران دریافت کرد.
در همین راستا، یک پادکستر معروف به BaityBait که بیش از 16000 مشترک در توییچ دارد، در کانال YouTube Project Wild خود جزئیاتی در مورد نسخه PC Bloodborne ارائه کرد. این پادکستر می گوید که Virtuos پورت ضعیف Horizon Zero Dawn را بر روی رایانه شخصی منتشر کرد که باعث شد سونی برای رفع مشکلات بازی، سازنده اصلی این اثر را Guerrilla Games (Guerrilla Games) فراخواند و به دنبال آن سونی تصمیم گرفت پورت PC را لغو کند. Bloodborne که توسط همین استودیو در حال توسعه بود.