در طی یک جلسه سؤال و پاسخ با سرمایه گذاران ، یکی از رهبران سونی پس از راه اندازی و تأثیر آن در پلی استیشن ، به موفقیت روزافزون کنسول نینتندو سوئیچ پاسخ داد.

نینتندو با کنسول سوئیچ 4 بسیار موفق بود و بیش از 1.5 میلیون واحد در سراسر جهان فروخت. از آنجا که این سوئیچ با استفاده از ناشران حزب ترد محبوبیت پیدا کرده است ، بسیاری از سرمایه گذاران نگران تأثیر آن در پلی استیشن هستند. در طی یک جلسه سؤال و پاسخ با سرمایه گذاران ، مدیرکل سونی و مدیر بخش سرگرمی تعاملی ، سونی ، به سؤالات مربوط به چالش های ایجاد شده توسط سوئیچ 2 برای پلی استیشن پاسخ داد. نیشینو گفت که وجود یک کاتالیزور (کنسول سوئیچ 2) برای کل صنعت مفید است. وی همچنین افزود: یک محصول جدید مانند Switch 2 می تواند یک تحریک جدید در صنعت ایجاد کند.
نیشینو توضیح داد که استراتژی پلی استیشن با Nintendo Switch 2 متفاوت است. محصولی مانند PlayStation 4 برای تجربیات عمیق و کامل طراحی شده است و دارای لوازم جانبی خاصی مانند دسته Sename Dual Sename است. نیشینو اضافه کرد:
عملکرد سطح PS5 برای ایجاد یک تجربه عالی در صفحه بزرگ ضروری است. به این ترتیب ، پلی استیشن می تواند یک تجربه منحصر به فرد برای عموم ایجاد کند.
نیشینو همچنین در مورد استراتژی های ناشران جدید در حال تکامل به سمت ضرب برای بازی در سیستم عامل های بیشتر صحبت کرده است. به گفته وی ، هدف پلی استیشن بهترین مکان برای زندگی و انتشار بازی ها است. با توجه به جذب مخاطبان جوان تر ، هرمان هالست ، رئیس استودیوهای پلی استیشن ، گفت که صاحب محتوا پلی استیشن اکنون طیف گسترده تری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. به گفته وی ، لیست بازی های منحصر به فرد این سکو ، از جمله آثاری مانند Marvel Spider-Man ، موفق به جذب طیف گسترده ای از بازیکنان جوان و قدیمی شده است.