پس از انتشار دموی Street Fighter 6 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S، ویدیویی منتشر شد که عملکرد آن را روی این دو کنسول مقایسه می کند.
این بازی دارای دو حالت کار بر روی دو کنسول ذکر شده است: Resolution و Performance. حالت دوم با تنظیمات گرافیکی حالت اول اشتراکات زیادی دارد. این امر در مورد بخش های Arcade و World Tour در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس صدق می کند. البته نسخه Xbox Series S گاهی اوقات از افت کیفیت بافت، عمق میدان، سایه و تراکم محیطی رنج می برد.
ویدئوی ارسال شده در زیر قابل مشاهده است:
در حالت رزولوشن، وضوح نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس 4K واقعی (2160p) است. بخش Arcade در حالت Performance همان وضوح را ارائه می دهد، اما در بخش World Tour تا 1440p می رود. سری S همچنین دارای وضوح واقعی 1080p است.
در حالت رزولوشن پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قسمت Arcade بازی را با نرخ فریم 60 و قسمت World Tour را با نرخ فریم 30 اجرا می کنند. در حالت Performance شاهد نرخ فریم ثابت 60 هستیم. S همچنین در همه حالت ها با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شود به جز در یکی از کمپین های تمرینی در شروع بازی که این رقم به حدود 55 فریم در ثانیه کاهش می یابد.
هر سه کنسول ذکر شده همچنین دارای گزینه غیرفعال کردن v-sync با استفاده از تنظیمات تاخیر کم هستند. در پلیاستیشن 5 و سری ایکس نیز میتوانید خروجی 120 هرتز را انتخاب کنید تا تاخیر بازی در نمایشگرهایی که از این نرخ بهروزرسانی پشتیبانی میکنند را کاهش دهید. لازم به ذکر است که با این حال، بازی همچنان با نرخ فریم 60 اجرا می شود.
در مجموع می توان گفت که نسخه های پلی استیشن 5 و سری ایکس بازی از کیفیت بصری و ثبات عملکرد بالایی برخوردار هستند. تنها چیزی که کمی ناامید کننده است و کپکام باید در آینده آن را بهبود بخشد، کاهش وضوح بازی هنگام ورود به بخش تور جهانی در حالت عملکرد است.