یک مرحله جنگلی با تعداد زیادی زامبی برای کشتن و یک پایگاه باند مواد مخدر برای غارت، که در نهایت شما را به یک رئیس نهایی می رساند. این رئیس یک قاچاقچی چربی با دست مصنوعی برقی فلزی به نام El Guapo است.
داستان بازی Dead Rising: Dia de los Muertos هنوز مشخص نیست، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده در پلتفرم ResetEra و فایل کاری یکی از طراحان صحنه های بازی، پنج مورد از ماموریت های این عنوان – از جمله Barrio، هتل، اردوگاه ها، معبد مایاها و پناهگاه – در مکزیک ادامه یافت.
در زیر میتوانید اولین ویدیوی پروژه Dead Rising 5 را تماشا کنید:
در ادامه شما را به تماشای ویدیوی دوم پروژه مذکور دعوت می کنیم:
ویدئوی دوم نمونه اولیه مکانیزم “Loot Containers” را نشان می دهد که برای “بافت غارت های مختلف، سازماندهی محیط و صرفه جویی در ظرفیت حافظه” طراحی شده است. این ویدیوها مربوط به سال 2017 است، یک سال پس از انتشار Dead Rising 4. این بازی اعلام نشده به دنبال برنامههای Capcom Vancouver برای تمرکز بر فرنچایز پرچمدار Dead Rising در حال توسعه بود.
متاسفانه با از هم پاشیدگی این استودیو در سال 2018، شوک بزرگی به توسعه بازی وارد شد و در نهایت ساخت آن لغو شد.
ویدئوهایی از ساخت اولیه Dead Rising 5، با عنوان آزمایشی Dead Rising: Dia de los Muertos، برخی از مکانیک ها و اتمسفر جدید آن را به نمایش می گذارد.
صحنه Barrio در بخشی از یک شهر واقعی مکزیک اتفاق میافتد، اما ظاهراً هنوز تست کد و عملکرد را پاس نکرده بود. به نظر می رسد که کمپ ها جامع ترین مرحله بازی تا کنون در حال توسعه هستند. نیک سینکویچ، صحنهنگار، این صحنه را شرح میدهد: