هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیوی FromSoftware می گوید هیچ پروژه ای با این فرض ساخته نمی شود که اگر یک بار موفق شدیم، دوباره موفق خواهیم شد.
تعداد کمی از توسعه دهندگان در صنعت بازی می توانند حتی به سازگاری FromSoftware نزدیک شوند. در طول پانزده سال گذشته، این استودیو مجموعهای از بازیها را منتشر کرده است که در میان منتقدان و طرفداران موفق بوده است. با این حال، به گفته هیدتاکا میازاکی، مدیرعامل FromSoftware، با وجود موفقیت چشمگیر، این استودیو هرگز تصور نمی کند که پروژه های آینده اش به همان اندازه موفق خواهند بود.
او در مصاحبه ای با گاردین، ضمن تاکید بر تحسین بی سابقه ای که الدن رینگ دریافت کرد، گفت که استودیو هرگز تصمیمات داخلی را بر اساس این فرض که در آینده مورد تحسین قرار خواهد گرفت، اتخاذ نخواهد کرد. او میگوید این رویکرد به تیم «اجازه شکست» میدهد که منجر به بازیها و تصمیمهای بهتر میشود. وی در این مصاحبه گفت:
Elden Ring از نظر موفقیت و تحسین منتقدان جایگاه ویژهای دارد، اما کاری که ما به عنوان یک شرکت سعی میکنیم انجام دهیم این نیست که این اتفاق برای بازیهای آینده ما بیفتد. هیچ تصمیمی مبتنی بر این فرض نیست که وقتی موفق شدیم، دوباره موفق خواهیم شد. نشان دادن چنین آینده نگری به ما امکان شکست را می دهد که منجر به بازی های بهتر و تصمیم گیری های بهتر می شود. به طور غیرمستقیم، من فکر میکنم این در واقع یک پیشفرض و یک دیدگاه محتاطانه است که فقط به خاطر گذشتهای که طراحی بازی ما را هدایت میکند، نباید انتظار داشته باشیم که یک کار عالی دیگر بسازیم.
البته، FromSoftware بار دیگر با انتشار بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree مورد تحسین قرار گرفت. طبق نظر منتقدان، این الحاقی به بهترین بسته الحاقی در تاریخ بازی های ویدیویی تبدیل شد، در حالی که بازیکنان زیادی را نیز جذب کرد. با این حال، این بسته الحاقی نیز به دلیل سختی بازی با واکنش های منفی مواجه شد.