هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring گفت که علیرغم موفقیت در آخرین بازی خود، او سعی می کرد تمرکز خود را حفظ کند.
بازی جدید Bandai Namco که بیش از 17 میلیون نسخه فروخته و بالاترین امتیاز سال متاکریتیک را کسب کرده است، امروز دو جایزه جدید دریافت کرد. میازاکی در واکنش به این موفقیت ها در مصاحبه با فامیتسو گفت که از دریافت جایزه «انتخاب کاربران» خوشحال است.
این نشریه از میازاکی در مورد موفقیت تجاری و کیفی Elden Ring سوال کرد، و او پاسخ داد که سعی نمیکند روی موفقیت خود تمرکز کند زیرا نمیخواهد شرکت From Software با پروژههای دیگر منحرف شود. او اعتراف کرد:
وقتی مردم از من می پرسند که چرا بازی تا این حد موفق بوده است، کنترل خود را از دست می دهم، اما قصد ندارم در آینده شیوه ساخت بازی را تغییر دهم. سعی میکنم زیاد به آن فکر نکنم، زیرا وقتی پروژه بعدی را میسازم، میتواند باعث حواسپرتی شود. با این حال، بسیار سپاسگزارم و احساس افتخار می کنم.
کارگردان Elden Ring گفت که او نیز همین احساس را در مورد بازخورد کاربران دارد. او ادامه داد:
من شخصاً سعی می کنم مستقیماً به نظرات کاربران نگاه نکنم، زیرا نمی توانم نظر هر کاربر را گوش کنم. می ترسم اگر این کار را انجام دهم، نظراتی که می بینم تأثیر زیادی روی آینده من بگذارد، بنابراین مراقب هستم که نظرات دیگران را مستقیماً به ذهنم نبرم.
میازاکی گفت:
با این حال، به نظر می رسد بسیاری از کاربران برای اولین بار بازی های ما را از طریق Elden Ring کشف کردند. حس زیبای دلتنگی در من ایجاد می کند. یادم می آید وقتی برای اولین بار بازی Demon’s Souls را کشف کردم بسیار خوشحال بودم. ما تعداد کاربران جدید خود را افزایش داده ایم. من شخصا از شنیدن این نوع نظرات خوشحالم.
Elden Ring هم اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی در دسترس است.