بدیهی است که Elden Ring یک موفقیت تجاری بود. همه از این موضوع آگاه هستند، اما این موفقیت واقعاً بر پروژه های ساخت بازی آینده ما تأثیر نمی گذارد. ما اساساً به توسعه بازی هایی که می خواهیم بسازیم ادامه می دهیم و این سیاست ما خواهد بود. بسیار ساده است.
Elden Ring اخیراً به یک نقطه عطف فروش رسیده است و از 20 میلیون فروش فیزیکی و دیجیتالی در سراسر جهان عبور کرده است. البته استودیوی FromSoftware چیزی در مورد امکان انتشار بسته الحاقی برای این بازی منتشر نکرده است، علاوه بر این، FrameSoftware هم اکنون در حال کار بر روی Armored Core 6: Fires of Rubicon است که قرار است در سال 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول هایی مانند عرضه شود. پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S.
این قطعا تجربه خوبی برای من و سایر اعضای تیمی بود که روی Elden Ring کار می کردند. گاهی اوقات همه ما واقعاً از کاری که انجام میدادیم هیجانزده بودیم. گاهی اوقات نمی توانستیم کارهای خاصی را در بازی انجام دهیم و چیزی را در آن پیاده سازی کنیم. اما به هر حال، این تجربه واقعاً خوبی بود و ما اساساً میخواهیم به ساخت بازیهایی ادامه دهیم که دید عالی به جهان دارند و به بازیکنان اجازه میدهند روح ماجراجویی را احساس کنند.
به گفته هیدتاکا میازاکی، موفقیت تجاری بزرگ Elden Ring هیچ تاثیری بر برنامههای FrameSoftware برای توسعه بازیهای آینده نداشت.
هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring و سری Dark Souls، اخیراً گفته است که موفقیت Elden Ring از نظر فروش و رتبهبندی تأثیری بر برنامههای FromSoftware برای توسعه بازیها و پروژههای آینده نداشته است. میازاکی در صحبت با IGN در ادامه پاسخ داد که آیا موفقیت Elden Ring به ما امکان می دهد در آینده محتوای بیشتری داشته باشیم:
تحریریه ICTNN شبکه خبری