Hido Kojima مکانیسم جدیدی را برای Death Stranding 2 معرفی کرد که در آن موسیقی بازی با توجه به عملکرد بازیکن تغییر می کند.

Hido Kojima از مکانیسم جدیدی در Death Stranding 2: در ساحل رونمایی کرده است ، جایی که موسیقی متن فیلم به صورت پویا تغییر می کند و با توجه به نحوه بازی شما. وی این ویژگی را با یک مثال ویدیویی نشان داد:
در این ویدیو ، موسیقی با توجه به مسیری که پخش کننده انتخاب می کند تغییر خواهد کرد. هنگامی که شخصیت در بالای تپه قرار دارد ، ملودی و ریتم خاصی شنیده می شود ، اما وقتی او مسیر اصلی را ترک می کند ، ریتم کاهش می یابد و آرامش بخش تر و احساسی تر می شود. در حقیقت ، اتاق یکسان است ، اما یک نسخه نرم تر با استفاده از سازهای پیانو و زنجیره ای به جای یک ارکستر کامل پخش می شود.
به گفته کوجیما ، این سیستم صوتی تطبیقی تجربه هر بازیکن منحصر به فرد را رقم زده است و موسیقی متن فیلم بازتاب مسیر شخصی وی در طول سفر است.
Death Stranding 2 به طور انحصاری برای PS5 در تاریخ 6 ژوئن منتشر می شود.