منابع روشنگری به بازی های خودی گفته اند که مدیریت اکتیویژن از احساسات اخیر Battlefield 6 آگاه است ، اما او اهمیتی نمی دهد که فراتر از حق رای دادن به Call of Duty باشد.

به گفته منابعی که آنها خواستار مکالمات داخلی ناشناس شده اند ، اگرچه اکتیویژن با دقت توسط Battlefield مورد نظارت قرار می گیرد ، اما او نگران رقابت از بازی با حق رای دادن پرچمدار خود نیست.
ActiveVision فکر می کند که Call of Duty “بزرگتر از شکست” است و برای سالهای آینده ، با انتشار سالانه یک صراحت سودآور باقی خواهد ماند. در زمان نوشتن کارمندان سرمقاله ، انتشار سالانه Call of Duty حداقل برای چهار سال آینده برنامه ریزی شده است.
عنوان Call of Duty امسال ، “Black Ops 7” ، با وجود مشکلات اولیه در توسعه یک عنوان “قوی” ، برای کسانی که برنامه های بازی را می شناسند “قوی” توصیف شده است.
نکته جالب این است که Call of Duty امسال در یک محیط نسبتاً آینده نگر شبیه به Battlefield 6 انجام می شود ، که هر دو هدف مخاطبان مشابهی دارند. هنوز مشخص نیست که آیا این رقابت مستقیم بر فراخوان وظیفه تأثیر خواهد گذاشت ، اما اکنون اکتیویژن فکر می کند که این اتفاق نخواهد افتاد.
Battle Royale در Battlefield 6 باید توجه داشته باشد که به عنوان بخشی از بازی اصلی منتشر می شود. اگر EA بتواند بخش مهمی از بازیکنان Call of Duty: Warzone را که در سالهای اخیر کاهش یافته اند ، جذب کند ، این می تواند در دراز مدت تأثیر منفی بر بازیکنان Call of Duty بگذارد.