در PS5 و Xbox Series X، حالت کیفیت با وضوح 1440p و در مقایسه با حالت اجرا می شود کارایی روشنایی حجمی، سایه ها، انسداد محیط و اثرات پس از پردازش کمی بهتر. علاوه بر این، با ترکیب ردیابی پرتو (ردیابی لیزری) بهترین عملکرد انسداد محیط را می بینیم. با این حال، در هیچ پلتفرمی، ردیابی لیزری برای سایه ها و بازتاب ها وجود ندارد. سایه متغیر (سایه با نرخ متغیر) در هر دو کنسول دیده می شود، اما نسخه پلی استیشن 5 به دلیل اجرای نرم افزاری بهتر، یک مزیت جزئی در این مورد نشان می دهد.
ریمیکس ساخته شده توسط استودیو الگو (الگوی EA) فضای مردهدر حال حاضر برای کنسولهای پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی در دسترس است و در زیر به نحوه عملکرد آن در سه پلتفرم مختلف خواهیم پرداخت.
به طور کلی، تمام نسخه های بازسازی فضای مرده عملکرد فنی بسیار خوبی دارند در حالی که در نسخه PC بازی می توانید از بهترین تنظیمات گرافیکی ممکن لذت ببرید. در کنسول، در حالت کیفیتنسخه Xbox Series X در مقایسه با PS5 مورد بحث سایه متغیر یا همان SRV کمی کندتر کار می کند، اما زمان بارگذاری آن به همان اندازه سریع است.
از نظر نرخ فریم، کنسول های PS5 و Xbox Series X در حالت هستند کیفیت و کارایی این بازی به ترتیب با نرخ فریم 30 و 60 اجرا می شود. با این حال، نسخه Xbox Series S تنها می تواند بازی را با سرعت 30 فریم بر ثانیه اجرا کند. با نگاهی به زمان بارگذاری، شاهد تاخیر جزئی پلی استیشن 5 نسبت به نسخه های Xbox Series X/S هستیم، اما سیستم “مونوریل” در هر سه کنسول زمان یکسانی را می گیرد.