اگرچه عضویت در سرویس Xbox Game Pass مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه دارد و امکان دسترسی به عناوین زیادی را فراهم می کند، اما به نظر می رسد قرار دادن بازی در این سرویس لزوما برای همه استودیوها و ناشران سودآور نیست.
در ادامه، مایکروسافت به کاهش فروش بازی در عرض 12 ماه پس از قرار گرفتن در سرویس Game Pass اشاره می کند:
مطمئناً، مخاطبان ایکسباکس از بازیهای جذاب سرویس ارزانقیمت Game Pass لذت میبرند، اما این دقیقاً به این معنی نیست که فروش بازیها متضرر نمیشود.
گزارش 277 صفحه ای را می توانید از طریق این آدرس به طور کامل مطالعه کنید.
مایکروسافت در یک گزارش 277 صفحه ای مربوط به خرید اکتیویژن بلیزارد که توسط CMA منتشر شد، گفت که Game Pass باعث کاهش فروش بازی شده است. این قسمت از گزارش را در زیر بخوانید: