دیو اوشاری ، بنیانگذار New Blood Interactive ، طرفدار جهت گیری آنلاین چند نفره PvPVE نبود که برای بازی انحصار سوئیچ ، غروب ها و موفقیت فرار از فاکوف انتخاب نشده است.

در Podcast Quad خسارت جدید ، Eshary انتقاد طنزآمیز از فرار تارکوف و محبوبیت روزافزون بازی های مشابه را ارائه می دهد. او بحث را با ابراز واکنش خود به معرفی غروب ها آغاز می کند ، که به گفته وی ، در ابتدا شبیه Bloodborne بود تا اینکه فهمید که او یک بازی چند نفره است. اوشاری گفت:
حتماً موقعیت مصاحبه نینتندو را دیده اید که در آن هیدتاکا میازاکی (رئیس فراماسفاتور) گفته است که فرار تارکوف در حال بازی است. این عنوان آسیب جبران ناپذیری به صنعت بازی داشته است. حالا ، همه چیز را باید از تیرانداز استخراج کرد؟ من عاشق بازی های ساده معمولی هستم ، اما بزرگتر هستم. من می فهمم ، من مخاطب اصلی این بازی ها نیستم.
اگرچه Duskbloods یک بازی تیراندازی اکستروژن نیست ، اما به نظر می رسد عناصری دارد که هم اکستروژن و هم بتل رویال هستند. مسلماً ، در نگاه اول ، عنوان Bloodborne 2 بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. با این حال ، میازاکی این پروژه را کارگردانی می کند و تاکنون هیچ دلیلی برای تردید در ظرفیت های آن وجود ندارد. وی اخیراً به نگرانی های مربوط به PvP Duskbloods پاسخ داده است:
من شخصاً طرفدار بازی های PvP نیستم و می خواستم کاری انجام دهم که برای بازیکنانی مثل من رضایت بخش باشد.
عنوان Duskbloods برای Nintendo Switch 2 در سال 2 منتشر می شود.