فیل اسپنسر ، مدیر بخش بازی مایکروسافت ، می گوید که Xbox نمی خواهد بازیکنان بازی ها را ابر یا از طریق گیم پلی بسازند.

در سالهای اخیر ، مایکروسافت روی سرویس بازی متمرکز شده است و برخی از طرفداران در این زمینه مشکل دارند زیرا بازیکنان صاحب بازی های دریافتی نیستند و این باعث نگرانی در مورد بازی های نگهداری می شود.
در مصاحبه ای با Xboxe ، فیل اسپنسر به بازیکنانی گفت که دوست دارند کتابخانه بازی های خود را حفظ کنند که ما قصد نداریم بازیکنان املاک بازی ها و اشتراک ها را جابجا کنیم ، همه باید بازی ها را همانطور که می خواهند زندگی کنند. اسپنسر به دوران Xbox گفت:
من فکر می کنم ما به کتابخانه کاربر با سازگاری پشتی احترام گذاشته ایم و در آخرین نسل در هر جایی بازی می کنیم و می خواهیم ادامه دهیم.
شما می توانید هر بازی را در Game Pass خریداری کنید ، ما در تلاش نیستیم که همه بازی ها را در یک مدل تجاری قرار دهیم و آن را به شما تحمیل کنیم. بازی ها را همانطور که می خواهید کشف کنید.
بدیهی است ، ما باید یک تجارت خوب داشته باشیم و آن را مدیریت کنیم ، بنابراین ما برای حفظ این تجارت اقدامات لازم را انجام خواهیم داد ، اما من می خواهم گزینه های زیادی در دسترس عموم باشم.
وی با بیان اینکه عناوینی مانند Doom: The Dark Ages در Game Pass نیز در دسترس خواهد بود ، ادامه داد ، اما در PlayStation 1.5 دلار هزینه خواهد داشت. اما کاربران Xbox و PC می توانند بازی را با 5 دلار در هر ماه زندگی کنند.
فیل اسپنسر می گوید که گسترش عناوین Xbox در بازی های رایانه ای و ابر باعث افزایش عموم مردم ، به ویژه در آسیا شده است و آنها بدون فروش کنسول قادر به ورود به اکوسیستم خود از طریق بازی های ابر و رایانه های شخصی بودند. بازی ابر در حال حاضر در حال افزایش است.
Folk Spencer گفت که تمام عناوین پست Microsoft Party Post نیز برای پلت فرم PlayStation منتشر می شود و در صورت فراخوانی “Xbox” به پایان می رسد. وی گفت که حتی در شوک های Xbox بعدی ، آرم های نینتندو و پلی استیشن در انتهای تریلرها نمایش داده می شوند.
