برنده همه غنائم در تغییر

پایه

اولین تغییر را ایجاد کنید

اولین پاسگاه را پیکربندی کنید

پیش نویس را تمام کنید

یک پل بر روی رودخانه گدازه بسازید

قانون 1 را تمام کنید

قانون 2 را تمام کنید

قانون 3 را تمام کنید

پایگاه شورشی را پیدا کنید

با استفاده از ایمپلنت ها شروع به درمان مغز کنید

با استفاده از آزمایشگاه آزمایشی مغز را شروع کنید

سناریوی تکنسین را کامل کنید

سناریوی دانشمند را کامل کنید

سناریوی پالایش را کامل کنید

سناریوی جزئی را کامل کنید

سناریوی گیاه شناس را کامل کنید

سناریوی نگهبان را کامل کنید

سناریوی دکتر را کامل کنید

سناریوی باریک را کامل کنید

سناریوی کارگر را کامل کنید

درس تکنسین را بیاموزید – تأیید

درس گیاه شناس را بیاموزید – اعتماد به نفس

درس جزئی را بیاموزید – آسیب پذیری

کمترین کار را بیاموزید – کاریزما

درس پالایشگاه را بیاموزید – خوش بینی

درس دکتر را بیاموزید – صداقت

درس میانبر را بیاموزید – سرد

درس گارد را بیاموزید – بینش

درس Tabula Rasa – شادی زندگی را بیاموزید

درس دانشمند را بیاموزید – عمل گرایی

یک عضو غیر منتظره با خدمه باقی می ماند

کامپیوتر کوانتومی را بهبود بخشید

همه ماژول های ممکن را بسازید

متقاعد کردن Rebles برای بازگشت

حداقل یک مقاله شخصی را به هر تغییر دهید

همه تغییر دهنده های ممکن را ایجاد کنید

قوس سریع دوم را بسازید

سومین قوس سریع را بسازید

چهارم سریع کشتی را بسازید

پنجمین کشتی سریع را بسازید

تمام درس های جایگزین خود را بیاموزید

برای حفظ تولید شروع کنید

برای اولین بار پایه را گسترده کنید

پایه را به حداکثر ظرفیت گسترش دهید

گوسفند

مسابقه را با کمک شرکت به پایان برسانید

بازی را با کمک ماکسول به پایان برسانید

قسمت اول منابع را با استفاده از پالایشگاه ایجاد کنید

20 بار وارد ناهنجاری شوید

به همه به عنوان گیاه شناس خیانت کنید

پایه را تغییر دهید

از طوفان مغناطیسی زنده بمانید

یک خال کوبی جایگزین با Naranath Bhranhan دریافت کنید

به عنوان گیاه شناس به Earts برگردید

تغییر دهنده های خود را به رحمت دیگران واگذار کنید
