اگر انتظار دارید در روز اول انتشار بازی های شخص اول پلی استیشن را همزمان روی رایانه شخصی خود تجربه کنید، بهتر است در امید خود تجدید نظر کنید.
اخیراً مصاحبه ای با جیم رایان، رئیس سرگرمی های تعاملی سونی در مجله Famitsu منتشر شده است که در آن به موضوعات مختلفی پرداخته است. یکی از این مشکلات مربوط به عرضه همزمان عناوین انحصاری پلی استیشن بر روی کنسول های این شرکت و پلتفرم رایانه های شخصی است.
رایان در مصاحبه خود گفت که هدف اصلی سونی از توسعه عناوین انحصاری در واقع ایجاد یک تجربه عالی در پلتفرمهای پلیاستیشن است و همانطور که بازخورد طرفداران نشان داده است، آنها بیش از چندین سال پس از عرضه اولیه بازیها را بر روی پلتفرم رایانه شخصی عرضه میکنند. . رهایی. ، احساس رضایت می کنند:
ما کاملاً از اهمیت بازیهای انحصاری پلیاستیشن 5 آگاه هستیم. وظیفه اصلی استودیو پلیاستیشن این است که مردم از بازیهای روی آخرین پلتفرم پلیاستیشن لذت ببرند. در حال افزایش تعداد عناوین انحصاری PS5 هستیم و انتشار بازی های PC به صورت مداوم و منظم نخواهد بود.
من اغلب نظر طرفداران بازی را میپرسم و وقتی در مورد تاخیرهای عرضه بازی میپرسم، میگویند که فروش نسخههای PC در عرض یک یا دو سال پس از انتشار، پذیرفته شده و قابل قبول است.
جیم رایان
همانطور که می دانید از سال 2020 و با عرضه Horizon Zero Dawn بر روی پلتفرم رایانه های شخصی، بازی های پلی استیشن به تدریج راه خود را به رایانه های شخصی باز کردند و در حالی که کمتر کسی انتظار آن را داشت، روزی کریتوس به صورت رسمی و قانونی با ماوس و کیبورد قابل کنترل شد. اما اظهارات اخیر جیم رایان برای گیمرهایی که امیدوارند بدون خرید کنسول سونی، عناوین پلی استیشن شخص اول را تجربه کنند، ناامیدکننده است. البته جای شکایت نیست چون به هر حال سونی قسمت زیادی از درآمد خود را از فروش کنسول هایش به دست می آورد و طبیعی است که تا این حد خود را به آن چسباند.
منبع: Insider-Gaming