طبق گزارشات، Dragon's Dogma 2 از نظر فنی به خوبی اجرا نمی شود و بار پردازشی روی CPU بسیار زیاد است، بنابراین طرفداران کنترل اوضاع را در دست گرفته اند.
در اقدامی عجیب طرفداران برای افزایش نرخ فریم بازی به سلاخی NPCها روی آورده اند.جالب اینجاست که خود کپکام نیز تایید کرده است که NPCها بر بار پردازشی CPU تاثیر می گذارند. به همین دلیل است که نرخ فریم Dragon's Dogma 2 روی کنسول ها معمولاً به زیر 30 می رسد.
طرفداران بازی در subreddit مربوطه با یک ایده غیر متعارف اما مبتکرانه آمدند، آنها از عملکرد فنی بازی خسته شده بودند و دستور مرگ همه NPC های بی اهمیت را دادند.
تمام NPC های غیر ضروری که روی گیم پلی تأثیر نمی گذارند، از جمله نگهبانان و غیرنظامیان، برای دستیابی به نرخ فریم بهتر کشته می شوند. موضوعی که منجر به خلق لحظاتی عجیب و خنده دار شد.
كاربران كامپيوتر كمي بهتر عمل ميكنند، اما حتي با پردازندههاي رده بالا و پردازندههاي گرافيكي، ممكن است افت فريم را تجربه كنيد. باید منتظر بمانید تا کپکام بازی را به روز کند.
کشتن NPC ها می تواند به عنوان یک راه حل موقت عمل کند، اما با توجه به اینکه سازندگان مانور زیادی روی پویایی دنیای بازی و تعامل شخصیت ها داشتند، این ایده چندان عالی نیست.
نظرت راجع به این ایده چیه؟