افرادی که ماه ها منتظر Redfall بوده اند تا روزی که منتشر شود، نمی توانند باور کنند که این بازی همان بازی ای است که برایش می مردند.
چند روز پیش بازی Redfall با تم خون آشام از استودیوی Arkane منتشر شد و نقدهای بد زیادی دریافت کرد. وب سایت های مختلف از کم عمق و کم عمق بودن این بازی در ابعاد مختلف انتقاد کردند و ICTNN نیز در بررسی خود به عدم جذابیت، عدم نوآوری و هوش مصنوعی ضعیف NPC ها اشاره کرد.
هفته اخیر برای طرفدارانی که از سال 2021 و پس از معرفی بازی بی صبرانه منتظر انتشار Redfall بودند، مانند کابوس ناامیدی بود و اکنون بسیاری از گیمرها نگران این هستند که Starfield به سرنوشت این بازی دچار نشود. در موقعیت، مخاطبین ناامید در شبکه های مجازی گرد هم آمدند و قلب خود را در زیر ردیت Redfall باز کردند.
پست یکی از کاربران Reddit در مورد Redfall روشن می کند که چرا نباید به تبلیغات پیش از انتشار اعتماد کنید و عنوانی را بر اساس آنها پیش خرید کنید:
با در نظر گرفتن همه تبلیغات برای بازی، انتظار تجربه بسیار بهتری را داشتم. به خصوص که آرکین پشت همه چیز بود.
به علاوه، Redfall به گونهای متفاوت عمل میکند که بسیاری از مردم اصلاً احساس نمیکنند که در حال تجربه یک اثر استودیوی Arkin هستند، زیرا به هر حال، Arkin خالق بازیهای شبیهسازی همهجانبهای مانند Prey، Deathloop و Dishonored است. شخصی در این باره گفت:
این غم انگیز است که می بینیم توسعه دهنده ای که به ما عناوینی مانند Prey و Dishonored داده است، اکنون تا این حد مصالحه می کند.
شخص دیگری لیستی از مشکلاتی که با بازی در کنسول Xbox Series X خود داشت را به اشتراک گذاشت و نوشت:
چطور ممکن است این بازی اینقدر بد باشد؟ از زمانی که تریلر منتشر شد، آن را به نمایش گذاشتم [Redfall]خیلی براش هیجان زده بودم این غیر قابل قبول و بسیار ناامید کننده است.
بازیکنان Redfall در سرتاسر فضای مجازی از هوش مصنوعی، مبارزات، گرافیک، گیمپلی اصلی، عدم هماهنگی و هزینهای که برای یک بازی با این کالیبر پرداختهاند شکایت دارند. در حال حاضر، ZeniMax، شرکت مالک Arkin، Redfall را به قیمت یک بازی AAA کامل با برچسب 70 دلار به عموم عرضه میکند و مشخص میشود طرفدارانی که این عنوان را پیشخرید کردهاند، آمادگی مواجهه با چنین بازیهایی را ندارند. یک محصول اصلا نداشت.
در هر صورت امروز Redfall عنوانی است که هیچکس مسئولیت مشکلات آن را بر عهده نمی گیرد. اگرچه مدیر ایکس باکس ناامیدی خود را ابراز می کند، اما ادعا می کند که مشکلات به دلیل نفوذ او نیست، بلکه به دلیل عدم مشارکت او در توسعه بازی است. بررسی ها و امتیازات کمتر از حد انتظار مایکروسافت است و آرکین که به نظر می رسد تنهاست، تمام تمرکز باقی مانده خود را بر روی ارائه یک تعمیر Redfall با سرعت 60 فریم در ثانیه قرار داده است.
منبع: Games Radar