بروس نسترمیت ، طراح اصلی Elder Scrolls 4: Oblivion ، ضمن تحسین عنوان مجدداً ، گفت که نسخه جدید فراتر از یک داروی ساده است.

انتشار ناگهانی فراموشی فراموشی باعث ایجاد سر و صدای زیادی در دنیای بازی های ویدیویی شده است. طرفداران و انتقادات از وفاداری بازی به نسخه اصلی ستایش کردند. اگرچه انتقاداتی درباره این Remaster وجود داشت ، اما بخش مهمی از نظرات مثبت است.
در مصاحبه ای با VideoGamer ، طراح اصلی Elder Scrolls 4: Oblivion گفت که نامگذاری فراموشی درک از مقیاس پروژه را نمی دهد ، زیرا ما شاهد تغییر زیادی در بازی هستیم. وی گفت که تیم توسعه حجم زیادی از محتوای اصلی بازی را بازسازی کرده است و Oblivion Remastered فقط یک به روزرسانی گرافیکی ساده نیست. آرامش تأکید کرد که این Remaster باید Oblivion 2.0 نامیده شود ، زیرا این نسخه در مکانی بین یک یادآوری کامل و یک Remaster قرار دارد.
فالز در ادامه گفت.
این یک سطح شگفت آور از بازسازی است ، من مطمئن نیستم که کلمه Remastered واقعاً می تواند کار درستی را انجام دهد.
Remaster The Elder Scrolls IV: Oblivion بلافاصله پس از راه اندازی به یکی از بهترین بازی های Steam -Selling تبدیل شده است ، تعداد بازیکنان در همان زمان به 4.3 رسیده است. علاوه بر این ، این Remaster تعداد بازیکنان موجود در پلت فرم Xbox را 6 ٪ افزایش داد. همچنین شایعاتی مبنی بر انتشار آن در Nintendo Switch وجود دارد که احتمالاً عملکرد تجاری آن را بهبود می بخشد. تجربه این بازی باعث شد طرفداران حتی در حالی که منتظر اسکرول های بزرگان 6 بودند ، بیشتر شود.