استودیو 343 Industries گزارش داد که طراحی جهان باز Halo Infinite گاهی اوقات بسیار چالش برانگیز و چالش برانگیز بود که منجر به کوچک شدن دنیای آن شد.
Halo Infinite برای Xbox One، Xbox Series X و S و دارندگان رایانه شخصی در دسترس است.
جوزف استاتن، مدیر خلاق 343 Industries، در صحبت با تد پرایس از Insomniac در طول قسمت اخیر پادکست نوت بوک AIAS Game Maker، فاش کرد که از زمان پیوستن به تیم Halo Infinite Joined، این توسعه چیز زیادی را از دنیای باز بازی حذف نکرده است. بخش کمپین این بازی در آگوست 2020 به میزان قابل توجهی کوچکتر بود. طبق گفته استیتن، هدف اولویت بندی کیفیت و اطمینان از اینکه بازی ممکن است در زمان عرضه مطابق با انتظارات باشد، بود.
ما در نهایت نتوانستیم بسیاری از دنیای باز بازی را حذف کنیم، اما میدانم که دامنه بازی نسبت به برنامههای اولیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ما میدانستیم که باید تجربهای با کیفیت ارائه دهیم و جاهطلبیهای خود را در ذهن داشته باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که انتظارات را برآورده میکنیم.
می دانم که قبل از پیوستن به تیم، آزمون و خطاهای زیادی در طراحی دنیای بازی و تنوع زیستی آن وجود داشت. حتی پس از پیوستن به تیم، باید تصمیم می گرفتیم که کدام قسمت ها را برش دهیم. ما وقت نداشتیم که سطح بازی را آنطور که می خواستیم بالا نگه داریم. ما از دموی E3 تا انتشار بازی پیشرفت زیادی داشتیم، اما همچنان باید حجم دنیای بازی را کاهش می دادیم.
استاتن گفت:
Halo Infinite مطمئناً طرفداران را به بازیهای کمپین سری بازگرداند و با ساختار جهان باز خود، بزرگترین تغییر را در فرمول Halo از زمان شروع آن ایجاد کرد. البته، همانطور که کسانی که بازی را انجام دادند متوجه شدند، دنیای باز Zeta Halo لزوماً از نظر مقیاس یا تنوع محیطی چشمگیر نبود. اما به گفته سازندگان آن، این جهان می تواند بسیار بزرگتر و متنوع تر باشد.
البته این اولین باری نیست که با پیشرفت توسعه، جاه طلبی های Halo Infinite را به شدت کاهش می دهیم. گزارشهای قبلی نشان میداد که ۳۴۳ صنعت در ابتدا روی دنیای باز بسیار بزرگتر و متنوعتری کار میکردند، که از نظر مقیاس با The Legend of Zelda: Breath of the Wild قابل مقایسه بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری