رئیس استودیو Obsidian میگوید شخصیت مورد اعتماد فیل اسپنسر عامل اصلی اضافه کردن این استودیو به زیرمجموعه Xbox بوده است.
زمانی که رئیس Obsidian بازی نقش آفرینی را در مایکروسافت به آوان نشان داد، ظاهراً این عنوان به تبلیغی برای Xbox برای خرید استودیو تبدیل شد. بنابراین وقتی Orquhart پیشنهادی از مایکروسافت دریافت کرد، شخصیت مورد اعتماد فیل اسپنسر و همبازی او به استودیو کمک کرد تا تصمیم نهایی را بگیرد.
من در آن زمان فیل اسپنسر را به خوبی نمی شناختم و احتمالاً در آن زمان فقط یک یا دو بار با او صحبت کرده بودم. اما نکته جالب فیل اسپنسر شخصیت او بود. او یک چهره شناخته شده است که بخش Xbox را مدیریت می کند. اما اکنون که او را می شناسم، می بینم که شخصیت و شهرتش معتبر و قابل اعتماد بوده است. اسپنسر فردی بود که به بازی ها علاقه زیادی نشان می داد و همین باعث شد که من بیشتر به او اعتماد کنم.
در مصاحبه ای جدید با IGN، Feargus Urquhart، رئیس استودیو Obsidian درباره خرید این استودیو صحبت کرد. در طول مصاحبه، او اشاره کرد که شهرت فیل اکسپنسر، رئیس ایکس باکس، عامل بزرگی برای متقاعد کردن استودیو برای پیوستن به استودیوی بازیسازی ایکسباکس بوده است.
استودیو Obsidian در حال حاضر مشغول کار بر روی چندین پروژه مختلف از جمله Grounded، The Outer Worlds 2، Pentiment و Avowed است. قرار است دو عنوان Grounded و Pentiment به ترتیب در ماه های سپتامبر و نوامبر امسال عرضه شوند. ظاهراً بازی Outer Worlds 2 در مراحل اولیه توسعه است و هنوز راه زیادی تا انتشار باقی مانده است. از سوی دیگر طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، گفته می شود که آوود چندین بار کارگردان خود را تغییر داده و دیدگاه آن نیز تغییر کرده است.
قبل از خرید، رئیس استودیو Obsidian با مت بوتی، رئیس استودیو ایکسباکس و نوح ماسلر، مدیر کل توسعه کسبوکار ایکسباکس ملاقات کرد. در سال 2018، مایکروسافت Obsidian Studio را خریداری کرد.
رئیس شرکت ابسیدین در این باره گفت:
تحریریه ICTNN شبکه خبری