SEGA اقدامات عملی را برای ادغام هوش مصنوعی تولیدی در بازی های آینده خود انجام می دهد. این امر توسط یک تبلیغات جدید استخدام در Rovio فاش شده است ، که به همکاری مستقیم Sega Europe ، Sega و Rovio از ژاپن اشاره دارد و با تمرکز بر کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در بخش های مختلف توسعه بازی.

در شرح وظایف این کار ، طراحی و اجرای نقشه راه اولویت برای پروژه های هوش مصنوعی در بازی های جدید ، بازی های زنده و خدمات بازی بازی به محصول نهایی ذکر شده است. علاوه بر این ، این نقش شامل رهبری در تدوین استراتژی هوش مصنوعی طولانی مدت Rovio ، فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی می کند و ابتکارات بین رشته ای را راهنمایی می کند.
نکته اصلی این اطلاعیه تأکید بر همکاری نزدیک با شاخه های اروپایی و ژاپنی Sega است و هدف استفاده از تجربیات مصنوعی و پروژه های این دو شعبه برای حمایت از فعالیت های Rovio است. این نشان می دهد که SEGA هوش مصنوعی را به عنوان یک تجربه جانبی نمی داند ، بلکه به عنوان یک شرکت جهانی هماهنگ است که استودیوهای خود و شرکتهای تابعه خود را درگیر کرده است.
وظایف دیگر این وضعیت شامل مدیریت یک تیم کوچک متخصص در زمینه هوش مصنوعی ، آموزش اعضای تیم و استفاده از روشهای نوظهور در زمینه هایی مانند transmodia ، بازاریابی و فناوری است. به نظر می رسد جامعه این نقش را پایه و اساس گسترش استفاده از هوش مصنوعی در مسیر توسعه بازی های خود در نظر گرفته است.
اگرچه نام هر بازی خاص در این تبلیغ ذکر شده است ، اما ذکر شد که یک هوش مصنوعی تولیدی می تواند در پروژه های آینده و بازی های زنده دخیل باشد. با توجه به گسترش نمونه کارها محصول SEGA ، حق رای دادن قدیمی مانند Sonic the Hedgehog و Yakuza / به عنوان یک اژدها با نام تجاری Angry Birds در Rovio ، تأثیر طراحی و تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی می تواند بسیار گسترده باشد.
این بخشی از روند کلی صنعت بازی است ، جایی که ناشران و توسعه دهندگان نقش هوش مصنوعی را در تسهیل فرآیند یا گسترش ظرفیت های خلاق بررسی می کنند. با این حال ، چنین رویکردی سؤالاتی در مورد اخلاق ، اصالت و نیروی کار در تولید بازی ها ایجاد می کند. مشکلاتی که SEGA احتمالاً باید با دقت در توسعه این برنامه ها انجام شود.
