سونی قصد دارد با گسترش حق رای دادن خود در دنیای انیمه ، نسل جدیدی از مخاطبان جوان را جذب و تقویت کند.

یکی از خطرات احتمالی در مورد رشد شرکت ها در پلی استیشن در سونی ، افزایش سن متوسط مخاطبان آن است و به نظر می رسد بازیکنان جوان نسبت به نسل های قبلی کمتر به کنسول علاقه دارند. امروزه بسیاری از کودکان از بازی هایی مانند Roblox و Minecraft در رایانه لوحی یا لپ تاپ های ارزان قیمت راضی هستند و دیگر اشتیاق به کنسول ها ندارند. این چیزی است که سونی باید به آن توجه کند. در طی یک جلسه سرمایه گذار اخیر ، رئیس استودیوهای پلی استیشن ، هرمان هالست ، نظرات جالبی در مورد استراتژی موجود در مورد محتوای مالک شرکت ارائه داد. او گفت.
ما برای بازی های مختلف بازیکنان حق رای دادن جذاب داریم. به عنوان مثال ، Horizon در بین بازیکنان بسیار محبوب است و تیم Asobi با لباس Asobi در توکیو موفق به جذب عموم در هر سنی (کودکان و بزرگسالان) شده است.
هالست خاطرنشان کرد: این شرکت قصد دارد از طریق پروژه های مختلف ، بازیکنان جدیدی را به دنیای پلی استیشن بیاورد. در این میان ، او انیمه را به روشی خاص برجسته کرد و گفت:
ما همیشه متعهد به توسعه حق رای دادن خود در قالب های جدید از جمله سینما ، سری و انیمه برای بهبود تعامل با برند پلی استیشن هستیم. انیمه برای جوانترین مخاطبان جذاب است و برای ما بسیار مفید خواهد بود.
این انیمه اکنون به یکی از ستون های استراتژیک و کلیدی سونی تبدیل شده است و مرجع مستقیم هالست اهمیت موضوع را نشان می دهد. ما می دانیم که نسخه انیمیشن Ghost of Tsushima ساخته خواهد شد ، اما گفتار هالست برنامه های بیشتری در این زمینه است.
